بازی سختی را شاهد بودیم، باران روی کیفیت مسابقه تاثیر گذاشت

به گزارش وبلاگ بام شهر، تیم تراکتور در هفته نخست لیگ بیستم از ساعت 16:45 امروز جمعه به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و با تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد.

بازی سختی را شاهد بودیم، باران روی کیفیت مسابقه تاثیر گذاشت

شاگردان علیرضا منصوریان در جریان این دیدار بارها دروازه نفت مسجد سلیمان را تهدید کردند، اما بدشانسی مانع از گلزنی تراکتور شد.

در این دیدار که زیر بارش شدید باران برگزار می شد، داور دو صحنه مشکوک را در درون محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان برای تراکتور پنالتی تشخیص نداد تا صدای اعتراض تراکتوری ها دربیاید.

منصوریان سرمربی تراکتور عصر امروز در نشست خبری بعداز این بازی گفت: بازی سختی را شاهد بودیم. موقعیت های زیادی از دست دادیم.

وی سپس ادامه داد: می دانستیم حریف به احتمال زیاد خیلی عقب بازی می کند و راهکارهای مختلفی در تمرینات داشتیم ولی به برنامه هایی که داشتیم نرسیدیم و نتوانستیم گل بزنیم.

منصوریان با تاکید بر اینکه می دانستیم حریف مان به حداقل حملات خود امیدوار است، افزود: امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم به برنامه های مدنظر در زمین بازی برسیم.

وی گفت: در آینده تیم های بیشتری به تبریز خواهند آمد و مجبور هستند که مقابل ما عقب بازی کنند.

وی افزود: طبیعی است که حریفان مقابل ما به حداقل حملات خود راضی خواهند بود. در بخش گلزنی شانس های زیادی را از دست دادیم و در مجموع مالکانه بازی کردیم. در پیش بینی آب و هوا دچار اشتباه شدیم و این موضوع کمی برنامه های ما را بهم ریخت.

منصوریان همچنین با بیان اینکه از کیفیت تیم راضی هستم اما شانس گل های زیادی را سوزاندیم، گفت: هوای بارانی و زمین خیس بر بازی تأثیر گذاشت. به داور گفتم بازی وقت اضافه بیشتری می طلبید.

وی ادامه داد: در دو صحنه، بازیکنان ما اعتقاد به پنالتی به نفع تراکتور داشتند.

سرمربی تراکتور افزود: بازیکنان جدید ما خیلی خوب هستند و از تیم های گمنام آمده اند و زمانبر هست تا به شرایط تیم تراکتور با هواداران میلیونی برسند.

وی سپس با اشاره به اینکه ما با 3 دفاع وسط و 2 مهاجم بازی می کنیم، گفت: روش بازی به ما اجازه می دهد تا بازی مالکانه ای انجام دهیم. امروز برابر تیمی با 5 دفاع و 4 بازیکن جلوی مدافعان، خلق #موقعیت خوبی داشتیم چرا که باز کردن این خط دفاع سخت است.

وی افزود: بارش باران هم کیفیت ضربات آخر را کم می کرد. ما به فرم ایده آل خواهیم رسید. جای هواداران پرشور خالی است، امیدواریم مصیبت کرونا از بین برود و مثل سابق ورزشگاه پر شود چراکه حضور هوادران برای ما قوت قلب است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی سختی را شاهد بودیم، باران روی کیفیت مسابقه تاثیر گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی را شاهد بودیم، باران روی کیفیت مسابقه تاثیر گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید