برگزاری همایش منابع طبیعی و توسعه پایدار در اسفندماه سال جاری

به گزارش وبلاگ بام شهر، دانشگاه شهرکرد میزبان سومین همایش ملی منابع طبیعی و توسعه پایدار زاگرس است.

برگزاری همایش منابع طبیعی و توسعه پایدار در اسفندماه سال جاری

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: سومین همایش ملی منابع طبیعی و توسعه پایدار در زاگرس اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: این همایش فرصت بسیار خوبی است تا بتوان حوزه های مختلف به ویژه اقشار مردم و جوانان را نسبت به منابع طبیعی حساس و دغدغه مند کرد تا با افزایش دانش و آگاهی در سطح جامعه، اقدامات موثرتری در این حوزه انجام داد.

بیشتر بخوانید

پیرعلی افزود: با هم افزایی و همکاری ادارات و بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه شهرکرد، می توان گام های موثری در جهت توسعه پایدار منابع طبیعی در استان چهارمحال و بختیاری، زاگرس و کشور برداشت.

وی ادامه داد: آمایش سرزمین، سیاستگذاری، برنامه ریزی و مدیریت منابع طبیعی زاگرس؛ حفاظت، خدمات زیست بومی و تنوع زیستی (ژن، گونه، زیست بوم های خشکی و آبی) زاگرس؛ بحران ها، مخاطرات و آسیب پذیری منابع طبیعی و محیط زیست زاگرس؛ فرهنگ، مسائل اجتماعی، دانش بومی و جامعه شناسی زیست محیطی زاگرس؛ معیشت، کارآفرینی، بهره وری و اقتصاد منابع طبیعی و محیط زیست زاگرس؛ آموزش، پ ژوهش، ترویج و کنشگری در منابع طبیعی زاگرس از محور های سومین همایش ملی منابع طبیعی و توسعه پایدار در زاگرس است.

وبلاگ بام شهر چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری همایش منابع طبیعی و توسعه پایدار در اسفندماه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش منابع طبیعی و توسعه پایدار در اسفندماه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید