بهترین قیمت تورهای نوروز 1403

به گزارش وبلاگ بام شهر، تور نوروز 1403 می تواند بهترین فرصت برای علاقمندان به سفر به خصوص آنان که در طول سال مشغول به کار و فعالیت هستند، باشد. ایام نوروز که اولین روزهای فصل بهار هستند به دلیل آب و هوای مطبوع بهترین شرایط را برای گشت و گذار فراهم می کنند. اغلب کسانی که قصد مسافرت نوروزی به کشورهای خارجی را دارند، از اوایل اسفند و حتی از بهمن ماه شروع به جستجو در بین تورهای نوروزی می کنند. در اینجا اطلاعات سودمندی را در مورد تورهای نوروزی به علاقمندان به سفر در این ایام ارائه می کنیم.

بهترین قیمت تورهای نوروز 1403

نکته مهمی که پیش از هر چیز بایستی بدان اشاره کرد آن است که به محض قطعی شدن برنامه مسافرت تان در اولین فرصت تور نوروز 1403 مد نظر خود را خریداری کنید. با این کار از مشکلاتی چون پر شدن ظرفیت تور مورد علاقه خود پیشگیری می کنید. همانطور که می دانید تورهای نوروزی محبوبیت بسیار زیادی دارند. برخی افراد حتی حاضرند تمام پس انداز سال خود را برای یک مسافرت لذت بخش با تور در نوروز هزینه کنند. تعطیلات طولانی مدت و آب و هوای مطلوب بهار از جمله دلایل استقبال بالای افراد از تورهای نوروزی است.

تورهای نوروز 1403 زمینی و هوایی

در حالت کلی تورهای نوروز 1403 را می توان شامل دو دسته تورهای زمینی و هوایی در نظر گرفت. مبنای این تقسیم بندی نوع حمل و نقل مسافران تا مقصد سفر و بالعکس می باشد. انتخاب زمینی یا هوایی بودن سفر بر سایر بخش ها از جمله هزینه سفر، برنامه سفر و ... تاثیر گذار هستند. پس در وهله اول بایستی تصمیم گیری کنید که می خواهید نوع ترانسفر سفر نوروزی شما زمینی باشد یا هوایی.

تور نوروز 1403 زمینی عمدتاً به معنای سفر با اتوبوس است، زیرا در حال حاضر سفرهای ریلی به کشورهای همسایه برقرار نیست. بنابراین، اگر علاقه مند به سفرهای جاده ای هستید و تحمل زمان طولانی در مسیر را دارید، تور زمینی می تواند یک انتخاب مناسب باشد، همچنین قیمت آن نیز کمتر است. در واقع، در نوروز به دلیل تعداد زیاد تعطیلی ها، برخی افراد تصمیم می گیرند سفرهای زمینی را انجام دهند، به عنوان مثال تور زمینی آنتالیا که در طول سال به ندرت برگزار می شود، در ایام نوروز بیشتر برگزار و مورد استقبال زیادی قرار می گیرد.

تور نوروز 1403 هوایی، برای افرادی مناسب است که در پی رسیدن به مقصد خود در سریع ترین زمان ممکن هستند و امکان وقت گذرانی در مسیرهای طولانی را ندارند. تمامی مقاصد خارجی به عنوان تور نوروز هوایی قابل بررسی هستند و با استفاده از مسیرهای هوایی، به سرعت به مقصد مورد نظر می رسید. به عنوان مثال، با استفاده از تور هوایی استانبول، می توانید تنها در عرض دو ساعت به مقصد خود برسید.

مقاصد محبوب ایرانیان در سفرهای نوروزی خارجی

در هنگام نوروز، تعدادی از مقاصد میزبان بسیاری از گردشگران ایرانی هستند. این مقاصد به دلیل قیمت مناسب، نزدیکی به ایران و مجذوب کنندهیت های متنوع گردشگری، برای ایرانیان دوستدار سفر محبوب شده اند. در ادامه، به طور خلاصه با برخی از این مقاصد محبوب در سفرهای نوروزی خارجی آشنا می شویم.

تور نوروز 1403 استانبول

تور نوروزی استانبول برای علاقمندان به محله گردی و بازدید از جاذبه های گردشگری فرهنگی و تاریخی بسیار مناسب است. علاوه بر این، استانبول دارای جاذبه های طبیعی نیز می باشد و این تنوع در اماکن و تفرجگاه های توریستی باعث شده است که تعداد زیادی از مسافران ایرانی به آن جذب شوند.

تور نوروز 1403 آنتالیا

تور نوروز 1403 آنتالیا، برای افرادی مناسب است که در تعطیلات نوروزی به استراحت و تفریحات متنوع علاقه دارند. همچنین، با توجه به برنامه های برگزاری تورهای آنتالیا در بازه یک هفته ای، تعطیلات نوروز بهترین زمان برای انتخاب این تورهای تقریبا طولانی مدت است.

سفر نوروزی 1403 به کیش

تور نوروزی کیش، بهترین فرصت برای آنهایی است که می خواهند از حال و هوای زنده و ویژه کیش استفاده کنند. با توجه به اینکه در نوروز، بیشترین تعداد مسافران به کیش سفر می کنند، برنامه های ویژه ای برای مسافران نوروزی در جزیره برگزار می شود. همچنین، پاساژها و رستوران های کیش در این ایام تا دیروقت باز می مانند و در حالت کلی، می توان گفت نوروز زمانی است که جزیره از حالت سکوت همیشگی خارج می شود.

تورهای نوروزی کیش به دلیل آب و هوای مطلوبی که در بهار این جزیره وجود دارد، بسیار محبوب هستند. شما می توانید در این تورها به هر میزان که می خواهید، در کنار ساحل پیاده روی کرده یا با دوچرخه جزیره را دور بزنید.

تور نوروز 1403 ارمنستان

تور نوروز 1403 ارمنستان انتخاب محبوب دیگری برای افرادی است که در پی سفر به کشورهای نزدیک و همسایه هستند. سفر به ارمنستان به خصوص زمانی که نوع ترنسفر آن زمینی باشد، از نظر مالی بسیار با صرفه است. حال و هوای بهاری نوروز را می توانید به خوبی در این کشور احساس کنید. همچنین کشور ارمنستان دارای جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی زیادی برای لذت از سفر مسافران نوروزی است.

تور نوروزی گرجستان

تور نوروزی گرجستان بیشتر مورد استقبال مسافرانی است که در پی سفری ارزان و کم هزینه و در عین حال مقصدی پر از اماکن دیدنی هستند. در حالت کلی گرجستان را می توان کشوری ارزان از نظر تهیه خورد و خوراک و انجام خرید در نظر گرفت. این مزیت در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری خارجی توانسته است طرفداران سفر به گرجستان را افزایش دهد. فصل بهار را می توان بهترین فصل برای سفر به گرجستان در نظر گرفت. پس اگر در پی یک مقصد سفر خارجی مجذوب کننده و کم هزینه در تعطیلات عید نوروز هستید، توصیه می کنیم که گرجستان را از دست ندهید.

تورهای نوروز 1403 لحظه آخری

تورهای نوروز 1403 لحظه آخری مخصوص مسافرانی هستند که تمایل به خرید تور با قیمت پایین تر را دارند. با این حال باید در نظر گرفت که منتظر ماندن برای خرید تورهای لحظه آخری با ریسک زیادی همراه است. چرا که شما در این حالت بایستی منتظر روزهای آخر اسفند بمانید تا آژانس های مسافرتی تخفیف هایی را در مورد قیمت تورهای نوروزی اعمال کنند. پس احتمال اینکه تور مد نظر خود را پیدا نکنید زیاد است. پس اگر در پی تور و مقصد گردشگری خاصی هستید، منتظر تورهای لحظه آخری نباشید و زودتر اقدام کنید.

در صورتی که قصد رزرو تور با امکانات و قیمت مناسب را دارید، تنها کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده یا با کارشناسان 20 گشت آریا تماس بگیرید. آدرس وبسایت و شماره تماس مجموعه در ادامه آمده است؛

آدرس وبسایت: https://20gasht.com

شماره تماس: : 02188921447 - 02188904440

منبع: همگردی

به "بهترین قیمت تورهای نوروز 1403" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین قیمت تورهای نوروز 1403"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید