ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم ، سورپرایزهای یحیی برای شکست گربه سیاه

به گزارش وبلاگ بام شهر، سرخ پوشان مرکز امروز در هفته سوم رقابت های لیگ برتر درحالی به مصاف آلومینیوم می فرایند که هنوز پیروز به گلزنی در این رقابت ها نشده اند ضمن اینکه سرخ پوشان در 2 بازی قبلی خود برابر تیم اراکی در این شهر با شکست روبرو شده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم ، سورپرایزهای یحیی برای شکست گربه سیاه

به گزارش وبلاگ بام شهر آنلاین، شاگردان یحیی گل محمدی در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر امروز آدینه از ساعت 19 مقابل آلومینیوم در اراک صف آرایی می نمایند.

پرسپولیس فصل تازه را خوب آغاز نکرده و اوضاع طوری پیش رفته که بعد از تساوی بدون گل برابر ذوب آهن و فولاد، کادرفنی این تیم به شکل زودرس متحمل نقدها زیادی شده است. وقتی شرایط را با فصل گذشته مقایسه می کنیم، اوضاع بدتر هم می گردد؛ جایی که قرمزها از 6امتیاز در 2هفته ابتدایی به 2امتیاز رسیده اند و شانس های گلزنی شان هم از عدد 14به 5کاهش یافته است. همه اینها یعنی اوضاع روبه راه نیست و در عین حال همه منتظرند ببینند بالاخره طلسم گلزنی قرمزها به وسیله کدام بازیکن شکسته خواهد شد.

با وجود در اختیار داشتن بهترین پاسورهای فصل گذشته، پرسپولیس هنوز موقعیت های چندانی نساخته و پیروز به گلزنی نشده است. حالا باید دید در بازی با آلومینیوم بالاخره نخستین گل قرمزها ثبت خواهد شد یا نه. مهدی عبدی که 2هفته ناامیدنماینده را پشت سر گذاشته، یکی از گزینه های گلزنی است، هرچند شاید فیکس نباشد. حامد پاکدل هم که در همین آلومینیوم درخشید و به پرسپولیس پیوست، بعد از بهبودی از مصدومیت می تواند امیدوار به زدن نخستین گل فصل سرخ ها باشد. هرچند بیشتر نگاه ها به یورگن لوکادیا دوخته شده؛ بازیکنی که بعید است فیکس باشد اما احتمالا به عنوان مهره ذخیره به میدان خواهد رفت و اگر نخستین گل فصل قرمزها را او بزند، عیش طرفداران بابت این خرید کامل خواهد شد.

اما یحیی گل محمدی امروز احتمالا تیمش را با یکی دو تغییر مهم به مصاف آلومینیوم خواهد فرستاد.

در بازی امروز علیرضا بیرانوند همچنان درون دروازه سرخ ها خواهد بود و امیدوار است تا سومین کلین شیت فصل خود را ثبت کند.

در خط دفاعی پورعلیگنجی به علت محرومیت غایب بزرگ پرسپولیس است. بنابراین گولسیانی و فرجی همچنان زوج خط دفاعی سرخ ها را تشکیل خواهند داد. در سمت راست اسماعیلی فر همچنان گزینه اول یحیی است اما در جناح چپ با توجه به نقدهای که از سرمربی پرسپولیس در مورد استفاده نکردن از احمدی شده انتظار می رود این بازیکن امروز به عنوان مهره ثابت به میدان برود.

خط میانی سرخ ها امروز تغییر خاصی نخواهد نمود و سرلک و کامیابی نیا همچنان به عنوان دو هافبک دفاعی در کنار رفیعی و صادقی به میدان خواهند رفت.

اما در فاز هجومی احتمالا تغییر در ترکیب پرسپولیس وجود دارد. مهدی ترابی در این نقطه از زمین به عنوان بازیکن آزاد حضور خواهد داشت و باید دید انتخاب یحیی برای مهاجم نوک سرخ ها کدام بازیکن خواهد بود. مهدی عبدی در دوبازی قبلی پیروز نشد تا گلزنی کند و گفته می گردد محتمل است سرمربی پرسپولیس برای این بازی از لوکادیا به عنوان مهاجم اصلی استفاده کند.

باید منتظر ماند و دید در نهایت گل محمدی آیا از این ستاره هلندی به عنوان سورپرایز خود در اراک رونمایی خواهد نمود یا نه.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم

بیرانوند-فرجی-گولسیانی-اسماعیلی فر- احمدی-سرلک-کامیابی نیا-رفیعی-صادقی-ترابی-لوکادیا(مهدی عبدی)

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم ، سورپرایزهای یحیی برای شکست گربه سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم ، سورپرایزهای یحیی برای شکست گربه سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید