توصیه عجیب سرمربی سابق بایرن به یواخیم لوو

به گزارش وبلاگ بام شهر، اوتمار هیتسفیلد، سرمربی بایرن مونیخ، به یواخیم لوو توصیه کرد که مربیگری را کنار بگذارد.

توصیه عجیب سرمربی سابق بایرن به یواخیم لوو

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بام شهر، تیم ملی آلمان در رقابت های یورو تنها تا مرحله یک هشتم نهایی پیش رفت و در این دور از مسابقات مقابل انگلیس باخت تا یواخیم لوو در آخرین تورنمنتی که راهنمایی مانشافت را بر عهده دارد هم یک ناکامی دیگر را تجربه کند. در این بین هنوز معین نیست که مقصد بعدی یواخیم لوو چه تیمی خواهد بود اما در عین حال سرمربی سابق بایرن به لوو توصیه عجیبی نموده است.

اوتمار هیتسفلد، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی سوئیس در این باره گفت: من نمی دانم که آیا به او توصیه می گردد که با تجربه کردن 60 مسابقه در سال استرس را به جان بخرد یا نه. حضور در اسپانیا، انگلیس، فرانسه یا ایتالیا اصلاً گزینه مناسبی برای او نیست. کارشناسی تلویزیونی برای او برترین کار است و من می توانم این توصیه را به وی بدهم.

لازم به ذکر است یواخیم لوو در حالی پس از 15 سال جای خود را در تیم ملی آلمان به هانسی فلیک داد که گفته می گردد تیم ملی هلند علاقه زیادی به همکاری با او دارد اما اخیراً بیلد مدعی شد که خود لوو دوست ندارد راهنمایی لاله های نارنجی را برعهده بگیرد؛ بعلاوه از طرف دیگر بعضی شایعات گواه از آن است که سرمربی سابق مانشافت می خواهد کار در عرصه باشگاهی را هم تجربه کند و منتظر یک پیشنهاد خوب در این زمینه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توصیه عجیب سرمربی سابق بایرن به یواخیم لوو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه عجیب سرمربی سابق بایرن به یواخیم لوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید