خبرنگاران جاذبه های دیدنی باشت در روز طبیعت خالی از افراد است

به گزارش وبلاگ بام شهر، گچساران - خبرنگاران - جاذبه های دیدنی شهرستان باشت به عنوان قطب نخست گردشگری نوروزی کهگیلویه و بویراحمد در روز طبیعت خالی از افراد است.

خبرنگاران جاذبه های دیدنی باشت در روز طبیعت خالی از افراد است

خیابان ها،بوستان ها،جاذبه های جهانگردی طبیعی و زیارتی این شهرستان در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی بکر و آب و هوای بسیار مطلوب در فصل بهار هر ساله میزبان هزاران نفر جهانگرد از مناطق مختلف کشور بود امروز همزمان با سیزدهم فروردین خالی از جمعیت بود.

جاذبه های دیدنی این خطه به ویژه منطقه شلالدون و رود رونه به دلیل قرار داشتن در راستا جاده ارتباطی استان های فارس و خوزستان افزون بر باشتی ها هر ساله میزبان هزاران جهانگرد از اقصی نقاط کهگیلویه و بویراحمد و استان های جنوبی کشور در روز طبیعت بود.

به رغم مناطق طبیعی و جهانگردی که حالا در این سیزده به در کرونا زده خالی از سکنه است و پرنده هم پر نمی زند فضای مجازی پر است از هیاهوی مردمی که در خانه های خود مانده اند.

امروز بازار دروغ سیزده هم پر رونق بود و بارها باعث خنده و سرگرمی مخاطبان گروه های شبکه مجازی شد.

شبکه استانی صدا وسیمای کهگیلویه و بویراحمد هم با پخش برنامه زنده از ساعت های نخست روز سیزده به در و پخش مناظر طبیعی و موسیقی محلی سعی در همراهی با مردم در خانه ها داشته است.

فرماندار باشت و چند تن از روسای دستگاه های اجرایی این شهرستان که امروز برای نظارت بر نحوه تمکین مردم به خواسته های ستاد کرونا از مناطق این شهرستان بازدید کرده است از مردم این شهرستان به علت خانه نشینی در روز طبیعت قدردانی کرد.

سید مسعود حسینی گفت: بدون شک برگزار نشدن آیین های روز طبیعت در بوستان ها و مناطق جهانگردی منجر به قطع انتقال این بیماری خواهد شد.

این شهرستان با حدود 22 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری جنوب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

باشت 14 جاذبه تاریخی و طبیعی شاخص دارد.

براساس گزارش ها سالیانه بیش از 500 هزار نفر از جاذبه های جهانگردی این شهرستان بازدید می کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران جاذبه های دیدنی باشت در روز طبیعت خالی از افراد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاذبه های دیدنی باشت در روز طبیعت خالی از افراد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید