زیباترین سواحل جهان در ایلهابلا

به گزارش وبلاگ بام شهر، سلام نو: ما بسیار تحت تاثیر قرار گرفتیم که دیدیم، اگرچه ایلهابلا مقصدی شناخته شده است، اما بسیار روستایی و حفظ شده است. دسترسی آسان به نیمی از جزیره منطقه شمالی، منطقه جنوبی و مرکز تاریخی امکان پذیر است. در این مکان ها است که جالب ترین سناریوها را پیدا می کنید: رودخانه ها، آبشارها، دریا و کوه هایی که در وسط جنگل اقیانوس اطلس در هم تنیده شده اند، که تنها به وسیله یک یا آن دهکده ماهیگیری در وسط منظره طبیعی از هم جدا شده اند.

زیباترین سواحل جهان در ایلهابلا

راستاهای پیاده روی، قایق شخصی یا گزینه های اسکرو زیاد وجود دارد.

برترین سواحل ایلهابلا

ساحل ایندایائوبا

نام بردن از برترین سواحل ایلهابلا بسیار سخت خواهد بود، اما بیایید در خصوص بعضی از آنها صحبت کنیم که ارزش تماشا را دارند.

برترین سواحل در شمال ایلهابلا

ساحل جاباکوارا

جاباکوارا یکی از زیباترین سواحل در ایلهابلا است. محیط بسیار وحشی دارد و به همین علت واقعا ارزشش را دارد. راستا خیلی آسان نیست، بسیار پر پیچ و خم و با سربالایی های شیب دار که این تصور را به ما می دهد که ماشین از آن عبور نمی نماید. اما، در انتهای جاده، چشم انداز ساحل نتیجه می دهد. می توانید بدون پرداخت هزینه در جاده پارک کنید.

ساحل آرماکائو

جایی بکر برای سفر خانوادگی! دارای زیرساخت های خوب، رستوران ها، اجاره تجهیزات ورزشی، سایه فراوان و حتی یک کلیسای کوچک بسیار فتوژنیک است. شما می توانید لاک پشت ها را در دریا ببینید و این یک مکان عالی برای غواصی است.

ساحل سینو

ساحل سینو که به طور رسمی گاراپوکایا نامیده می گردد، دارای نوار باریکی از شن است که دارای کیوسک ها، صندلی ها و صندلی های آفتابگیر زیادی در ساحل است. از آنجایی که به راحتی قابل دسترسی است، تماشا این ساحل پر از آب غیر معمول نیست. زنگ ها را حتما بزن، یعنی به سنگ بزن تا صدای زنگ ها را بشنوی!

برترین سواحل در جنوب ایلهابلا

ساحل ایلها داس کابراس

نمای زیبایی از ایلها داس کابرا، جزیره خصوصی سناتور سابق گیلبرت میراندا، به ویژه از عرشه های چوبی را ارائه می دهد. مکان بسیار خوبی برای تمرین غواصی.

ساحل فیتی سیرا

یک ساحل کوچک و بسیار مجذوب نماینده. به نظر می رسد همواره شلوغ است، اما بیشتر به این علت است که فضای کمی در ساحل دارد. جایی برای خوردن و نوشیدن ندارد و معمولا خانواده هایی که در پی محیطی آرام تر هستند در این مکان رفت و آمد می نمایند.

ساحل پرایا گراند

معروف ترین ساحل در میان مردم محلی در منطقه جنوبی! اینجا جایی است که می توانید از روز خود با صرف پول کمتر لذت ببرید. فضای زیادی دارد و ساختار خوبی دارد، زمین های ورزشی، راستا دوچرخه سواری، دوش آب شیرین، نیمکت های سایه دار، رستوران ها و کیوسک ها، اجاره SUP و کایاک و یک عرشه چوبی زیبا. توجه داشته باشید که ساحل بسیار سریع از کم عمق به عمیق سقوط می نماید.

ساحل کورال

معروف ترین ساحل در بین گردشگران است.

برترین سواحل دور از ایلهابلا با دسترسی سخت

ساحل بونته

این ساحل زیباترین ساحل در ایلهابلا است. اما برای لذت بردن از این شگفتی، باید عاشق ماجراجویی باشید. شما فقط می توانید با قایقی کوچک به آنجا برسید، بنابراین در راه پریدن از امواج هیجانی وجود خواهد داشت یا راستای که تقریبا 4 ساعت طول می کشد تا از جنگل های بسته و باز، بالا و پایین برود. اما ساحل شنی سفید و محیط مجذوب نمایندهش ارزش تماشا دارد. چند رستوران روستایی در ساحل و دهکده ای وجود دارد که در امتداد آن واقع شده است.

ساحل کاستل هانوس

یکی از مشهورترین منظره ها در ایلهابلا است که ساحلی قلبی شکل است. دارای دریای مواج، چشم انداز ای به سمت اقیانوس و نوار وسیعی از ماسه است.

ساحل فومه

در کنار ساحل جاباکوارا، با دریای سبز زمردی، این مکانی عالی برای غواصی است.

منبع: دیجیاتور

به "زیباترین سواحل جهان در ایلهابلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین سواحل جهان در ایلهابلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید