سازنده بالدورز گیت 3: دنباله بازی را نمی سازیم و خبری هم از محتوای دانلودی نخواهد بود

به گزارش وبلاگ بام شهر، در کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2024، سون وینکه (Swen Vincke)، بنیانگذار استودیوی لاریان (Larian Studios)، با افشای این موضوع که این استودیو قصد ندارد هیچگونه بسته الحاقی برای دروازه بالدور 3 (Baldurs Gate 3) و یا چهارمین نسخه از این سری را منتشر کند، سر و صدای زیادی به پا کرد.

سازنده بالدورز گیت 3: دنباله بازی را نمی سازیم و خبری هم از محتوای دانلودی نخواهد بود

در واقع به نظر می رسد که لاریان میخواهد به طور کامل از سیاه چال ها و اژدهایان (Dungeons & Dragons) دور گردد و آی پی نوی خلق کند. با توجه به پیروزیت بزرگ بالدورز گیت 3، این خبر شگفتی بزرگی است، زیرا بسیاری از هواداران تصور می کردند که یک بسته الحاقی برای بازی ذکر شده در راه است. البته لاریان چندین آپدیت رایگان برای بازی منتشر نموده است. البته لاریان در خصوص امکان ساخت بسته الحاقی در گذشته نیز اظهار نظر نموده است. در گفت وگویی در گیمزکام 2023، مدیر محصول ارشد استودیو، تام باتلر (Tom Butler)، گفت که آن ها بحث هایی در خصوص محتوای اضافی برای بازی داشته اند. اگرچه در آن موقع تمرکز روی آپدیت ها بود. باتلر در آن موقع گفت:

با وجود موارد گفته شده، از زمان عرضه بازی در آگوست سال گذشته، اندازه زیادی محتوای نو به این اثر نقش آفرینی پرطرفدار اضافه شده است و در حال حاضر آنقدر در این بازی بزرگ محتوا وجود دارد که نسخه فیزیکی آن در چهار دیسک عرضه شده است. توسعه دهندگان بازی در حال حاضر در حال کار روی یک طرح پشتیبانی از ماد قدرتمند و مولتی پلتفرم هستند تا محتوای اضافه شده از سوی بازیکنان را نیز در نظر بگیرند.

لازم به ذکر است که اولین و دومین بازی سری دروازه بالدور به وسیله بایوور توسعه داده شد. قبل از ساخت نسخه سوم، لاریان بیشتر به خاطر توسعه سری دیوینیتی شناخته می شد. به نظر می رسد که پروژه بعدی لاریان یکی دیگر از نسخه های دیوینیتی باشد. در مصاحبه ای با آی جی ان کمی قبل از انتشار دروازه بالدور 3، وینکه گفت که نسخه نو Divinity: Original Sin قطعا در منظره استودیو است.

بنابراین معین نیست که کمپانی Hasbro که مالک شرکت Wizards of the Coast است، در پی توسعه دهنده دیگری برای دروازه بالدور 4 خواهد بود یا خیر، اما بدون شک این سری تا به امروز برای آن ها بسیار پیروز بوده است. ماه گذشته معین شد که این شرکت از نسخه سوم تا به امروز 90 میلیون دلار بدست آورده است. علاوه بر پیروزیت مالی، دروازه بالدور 3 بعلاوه در میان هواداران و منتقدان نیز پیروزیت چشمگیری داشته است و در مراسم گیم اواردز 2023، جایزه برترین بازی سال را کسب کرد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "سازنده بالدورز گیت 3: دنباله بازی را نمی سازیم و خبری هم از محتوای دانلودی نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازنده بالدورز گیت 3: دنباله بازی را نمی سازیم و خبری هم از محتوای دانلودی نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید