شیائومی از پوکو C65 با نمایشگر 90 هرتزی رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ بام شهر، روز گذشته شیائومی از گوشی پوکو C65 رونمایی کرد که قرار است به عنوان جانشین C55 انجام وظیفه کند. این گوشی از نمایشگر دارای رفرش ریت بالاتر، دوربین های بهتر و سرعت شارژ بیشتر بهره می برد.

شیائومی از پوکو C65 با نمایشگر 90 هرتزی رونمایی کرد

در پنل جلویی، با نمایشگر 6.74 اینچی روبرو هستیم که رزولوشن 1600 در 720 را ارائه می دهد و مبتنی بر پنل IPS LCD است. رفرش ریت نمایشگر به 90 هرتز می رسد و حداکثر روشنایی آن، 600 نیت است. دوربین سلفی از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می نماید که نسبت به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نسل قبلی، عملکرد بهتری دارد.

در پنل پشتی، با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی روبرو هستیم. این یعنی دیگر خبری از سنسور تشخیص عمق نیست و در عوض کاربران می توانند از دوربین ماکرو استفاده نمایند. سنسور اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده و ضمناً نباید قابلیت تشخیص چهره را از قلم بیندازیم.

باتری قرار گرفته در پوکو C65 دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که از سرعت شارژ 18 وات پشتیبانی می نماید ولی در جعبه یک شارژر 10 وات قرار گرفته است. از دیگر ارتقاهای مهم این گوشی نسبت به نسل قبلی، استفاده از پورت USB-C به جای microUSB است. خوشبختانه در بدنه جک هدفون قرار گرفته است تا کاربران بتوانند به راحتی از هدفون های سیمی بهره ببرند.

مانند نسل قبلی، این گوشی هم از چیپست 12 نانومتری هلیو G85 استفاده می نماید ولی حالا می توانید بین مدل های دارای رم 6 یا 8 گیگابایتی دست به انتخاب بزنید. شیائومی هنوز تاریخ عرضه و قیمت این گوشی را رسما اعلام نکرده است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی از پوکو C65 با نمایشگر 90 هرتزی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از پوکو C65 با نمایشگر 90 هرتزی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید