ممبینی: مربی بعدی تیم ملی فوتبال ایرانی است

به گزارش وبلاگ بام شهر، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران با توجه به شرایط فعلی ایرانی خواهد بود.

ممبینی: مربی بعدی تیم ملی فوتبال ایرانی است

به گزارش ، هدایت الله ممبینی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره دانش افزایی نیم فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر اعلام نمود: کلاس های روانشناسی هم با تدریس دکتر مهری انجام خواهد شد تا در نهایت با گوشزد کردن موارد بتوانیم به هدف خود برسیم.

ممبینی همچنین اعلام نمود: فوتبال ورزشی است که همگان از آن لذت می برند، اما در ایران متاسفانه مسائل انضباطی رعایت نمی گردد و حتی شاهد بودیم در مسابقات بین المللی بازیکنان ما موقعیت های بسیار خوبی را از دست داند. باید در این زمینه فرهنگ سازی درستی صورت بگیرد. قطعا موارد انضباطی نمی تواند به ساختار انضباطی ما کمک کند و باشگاه ها هم باید بازیکنان را در این زمینه توجیه کنند.

او افزود: همانطور که باشگاه در قبال بازیکن تعهداتی دارد بازیکن هم باید در قبال باشگاه، هوادار و ... تعهدات دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص تاریخ انتخاب سرمربی تیم ملی اعلام نمود: نمی توانم تاریخ دقیقی اعلام کنم، اما اعضای هیئت مدیره فدراسیون به خاطر چند دلیل به مربی داخلی اعتقاد دارند. سرمربی آینده تیم ملی از نظر شخصیتی باید بار فنی خوبی داشته باشد. نام فرد خاصی را نمی آورم، چون در رسانه ها به دفعات نام افراد مطرح شده است. بعد از رفتن کی روش خلاء بزرگی روی نیمکت تیم ملی ایجاد شد. امید داریم در مسابقات جام جهانی 2022 حضور پیدا کنیم و به دوران، اما و اگر ها بر نگردیم. دایی یکی از گزینه های تیم ملی است. باید بحث آموزش مربی ها را بالا برد تا گزینه های داخلی زیادی داشته باشیم. اگر به مربی داخلی ایراد می گیریم بخشی از آن به فدراسیون بر می گردد که امیدوارم در سال های آینده ورود مربی های خارجی کمتر گردد.

ممبینی در خصوص امتناع داوران بین المللی از قضاوت در فوتبال ایران اعلام نمود: باید منتظر گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا باشیم و نمی توانیم به رسانه های خارجی و حدس ها اکتفا کنیم و باید حکم به صورت مکتوب به دست ما برسد. امیدواریم با دیپلماسی ورزشی مشکل امتیاز میزبانی تیم های باشگاهی حل گردد، اما در خصوص دریافت میزبانی تیم های ملی هنوز حرفی به میان نیامده است.

رئیس کمیته داوران در خصوص اجازه حضور داوران ایرانی در تورنمنت های بین المللی اعلام نمود: مسائل بین المللی را باید با منطق پیگیری کنیم. امیدوارم تصمیماتی که می گیریم با ایده های خوبی صورت بگیرد و احساسی نباشد. ضمن اینکه امنیت در ایران هست و مسابقات هم به خوبی برگزار می گردد. باید با دیپلماسی ورزشی آن را حل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ممبینی: مربی بعدی تیم ملی فوتبال ایرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممبینی: مربی بعدی تیم ملی فوتبال ایرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید