مودریچ هم به پیشنهاد نجومی الهلال نه گفت

به گزارش وبلاگ بام شهر، ستاره کروات تیم فوتبال رئال مادرید به پیشنهاد 200 میلیون یورویی باشگاه الهلال پاسخ منفی داد.

مودریچ هم به پیشنهاد نجومی الهلال نه گفت

به گزارش ایرنا، تیم های عربستانی این هفته ها با آغاز فصل و جابجایی تبدیل به باشگاه های خبرسازی در جهانی فوتبال شده اند و هر روز خبر تازه ای از پیشنهاد نجومی باشگاه های این کشور به ستاره های فوتبال جهان منتشر می گردد.

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید یکی از ستا ره هایی که مورد توجه باشگاه الهلال قرار گرفته و آبی های شهر ریاض پس از ناکامی در جذب لیونل مسی، با یک پیشنهاد نجومی قصد به خدمت گرفتن مرد کروات را دارند.

با این حال به گفته جانلوکا دی مارتزیو، روزنامه نگار مشهور ایتالیایی، مودریچ پیشنهاد 200 میلیون یورویی الهلال را رد نموده است.

الهلال امیدوار بود تا بتواند کاپیتان تیم ملی کرواسی را برای بازی در لیگی که پر از ستاره هایی مانند کریم بنزما و کریستیانو رونالدو است، جذب کند اما او مودریچ قراردادش را تا یک سال دیگر با رئال تمدید نموده و سال آینده هم در سانتیاگو برنابئو بازی خواهد نمود.

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر که به صورت قرضی در چلسی بازی می نماید، دیگر هدف الهلال بود که او هم پیشنهاد پرافتخارترین تیم آسیا را رده نموده و امیدوار است که دوباره به اینتر برگردد.

با این حال باشگاه های عربستانی به کوشش برای جذب ستاره ها ادامه می دهند و به نظر می رسد الهلال پس از اینکه مودریچ و لوکاکو پیشنهادش را رد کردند، به حکیم زیاش ستاره مراکشی چلسی نزدیک شده است.

منبع: فرارو

به "مودریچ هم به پیشنهاد نجومی الهلال نه گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مودریچ هم به پیشنهاد نجومی الهلال نه گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید