کدام آجیل برای چاقی صورت موثر است؟

به گزارش وبلاگ بام شهر، اگر دوست دارید بدانید که کدام آجیل برای چاقی صورت موثر است؟ این مطلب را تا پایان بخوانید.

کدام آجیل برای چاقی صورت موثر است؟

چاق بودن صورت یکی از دغدغه های برخی افراد می باشد. به عبارت دیگر داشتن گونه های برجسته علاوه بر زیبایی چهره به جذابیت چهره می افزاید. روش های مختلفی جهت چاق شدن صورت وجود دارد. در این مقاله می خواهیم در خصوص آجیل های مناسب برای چاقی صورت صحبت کنیم.

عده ای از افراد از چاق شدن هیکل و بدن خود ناراحت می شوند و برای لاغر شدن بدن اقدام می نمایند. لاغر شدن بدن در لاغر شدن صورت نیز تاثیر گذار خواهد بود.

همانطور که گفتیم روش های زیادی برای چاق شدن صورت وجود دارد. از جمله آن ها می توان به روش های کلینیکی، استفاده از کرم ها و پماد های چاق نماینده و مصرف برخی از مواد غذایی اشاره نمود. هر کدام از این ها ویژگی های منحصر به فردی دارند.

در پاسخ به این سوال گفت برخی از مغز ها مانند بادام زمینی، بادام هندی، بادام درختی، گردو، پسته و فندق در چاقی صورت بسیار موثر می باشند. آجیل و یا مغز های نامبرده علاوه بر چاق شدن صورت در درمان بسیاری از بیماری ها موثر می باشند. آن ها مواد معدنی و مغذی مورد احتیاج بدن را تامین می نمایند. در ادامه به معرفی هر کدام پرداخته ایم.

پسته در چاقی صورت چه نقشی دارد؟

پسته یکی از مغزیجات و یا آجیل های بسیار مقوی و انرژی زا می باشد. پسته ها به طلای سبز معروف می باشند و خواص متعددی دارند. از مواد معدنی و مواد مغذی موجود در ساختار پسته ها می توان به انواع ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و چربی های غیر اشباع اشاره نمود. هر کدام در بدن نقش منحصر به فردی ایفا می نمایند.

چربی های غیر اشباع موجود در ساختار پسته باعث تنظیم کلسترول مفید بدن می گردد. آنتی اکسیدان های موجود در ساختار پسته به درمان جوش و آکنه های صورت یاری می نماید. در حقیقت آنتی اکسیدان های موجود در پسته به فراوری آندروژن یاری می نماید. آندروژن برترین ماده در درمان جوش و آکنه می باشد.

چربی های سالم موجود در پسته باعث تقویت عضله ها و ماهیچه های صورت می گردد؛ درنتیجه چاق شدن صورت را به همراه خواهد داشت.

آهن موجود در پسته علاوه بر درمان کم خونی به درمان رنگ پریدگی صورت و چهره یاری می نماید. برای چاق شدن صورت، باید پسته را به صورت مرتب و روزانه مورد استفاده قرار داد.

چگونه بادام موجب چاقی صورت می گردد؟

همان طور که گفته شد بادام جز آجیل های چاق نماینده صورت می باشد. بادام علاوه بر حجیم کردن عضلات و ماهیچه های صورت، باعث تامین مواد معدنی و مواد مغذی مورد احتیاج بدن می گردد.

بادام سرشار از پروتئین ها، ویتامین ها، فیبر و مواد دیگر می باشد. ویتامین ای موجود در ساختار انواع بادام ها به شاداب شدن پوست و تامین رطوبت پوست یاری می نماید.

بادام انواع مختلفی دارد. از جمله می توان به بادام های هندی، بادام های زمینی و بادام های درختی اشاره نمود. از بین بادام های نامبرده، بادام هندی در چاق شدن صورت به برترین نحو عمل می نماید.

بادام هندی منبع غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد. این بادام سرشار از سلنیوم و ویتامین E است و به رشد سلول های پوست و ترمیم آن ها یاری می نماید، بعلاوه ماهیچه های صورت را تقویت و حجیم می نماید. لازم به ذکر می باشد که مصرف بادام ها باعث بهبود گردش خون در صورت می شوند.

فندق چگونه به چاقی صورت یاری می نماید؟

فندق یکی دیگر از مغزیجات و یا آجیل های موثر در چاق شدن صورت می باشد. فندق مانند بادام هندی، بادام زمینی و پسته به چاق شدن صورت، حجیم شدن ماهیچه های صورت و ترمیم بافت آن ها یاری می نمایند. استفاده مداوم و روزانه از فندق در چاق شدن صورت به شدت موثر می باشد.

علاوه بر چاق شدن صورت می توان از فندق جهت از بین رفتن انواع جوش و آکنه، شادابی پوست، روشن شدن پوست صورت، آبرسانی عمیق به پوست و … استفاده کرد. فندق سرشار از امگا 3 می باشد. امگا 3 به بهبود عملکرد مغز یاری فراوانی می نماید. این ماده بعلاوه سرشار از سلنیوم می باشد که موجب افزایش خاصیت کشسانی پوست می گردد. روزانه می توان 7 عدد فندق را به همراه سایر آجیل های تاثیر گذار درچاقی استفاده کرد.

گردو چگونه به تقویت مغز و چاقی صورت یاری می نماید؟

گردو یکی از مغزیجات بسیار مقوی می باشد که در بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه به شدت موثر می باشد. این ماده غذایی سرشار از ویتامین ها می باشد. گردو به برطرف مسائل پوستی یاری می نماید. بعلاوه دارای چربی های غیر اشباع می باشد که به تنظیم کلسترول بدن یاری می نماید. برای چاق شدن صورت بهتر است سه عدد گردو را به صورت روزانه و به صورت مرتب مورد استفاده قرار داد.

چگونه از آجیل ها برای چاق شدن صورت استفاده کنیم؟

برای نتیجه بهتر استفاده از آجیل ها جهت چاق شدن صورت بهتر است به دستورالعمل های زیر اشاره نمود:

مقدار استفاده از این آجیل ها چقدر باید باشد؟

یکی از دستورالعمل هایی که در استفاده از انواع آجیل ها و مغزیجات برای چاق شدن صورت باید مد نظر قرار داد، مصرف به میزان آن ها می باشد. به عبارت دیگر، مصرف زیاد آجیل ها و مغز ها به چاق شدن سریع تر صورت یاری نمی نماید، بلکه باعث بروز مسائل متعددی خواهد شد.

برخی از آجیل، باعث چاقی صورت می شوند.

برای چاق شدن صورت باید آجیل و مغز های نامبرده را به صورت مرتب و مداوم بهره ببرید. قرار دادن 7 عدد فندق، سه عدد گردو، 7 عدد پسته و 7 عدد بادام در رژیم غذایی روزانه به مرور باعث چاق شدن صورت و حجیم شدن ماهیچه های صورت می گردد.

از نوشیدنی کافئین دار و آب استفاده کنیم یا خیر؟

یکی دیگر از نکاتی که هنگام استفاده از آجیل ها باید مد نظر قرار داد عدم استفاده از نوشیدنی های کافئین دار به همراه آن ها می باشد. لازم به ذکر می باشد که برای پرشدن صورت از مصرف آب اجتناب نکنید.

از آنچه تا به امروز گفتیم نتیجه می گیریم که آجیل هایی مانند پسته، بادام، فندق و گردو برای چاقی صورت مفید می باشد. اگر دوست دارید تا با چاق شدن صورت، بر زیبایی خود بیفزایید حتما از این آجیل ها بهره ببرید.

بعلاوه این آجیل ها باعث سلامتی نیز می گردد. پس از آن ها بهره ببرید تا سالم تر و زیباتر باشید!

منبع: رکنا

منبع: فرارو

به "کدام آجیل برای چاقی صورت موثر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام آجیل برای چاقی صورت موثر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید