گلکسی S24 می آید تا رکورد S23 را بشکند!

به گزارش وبلاگ بام شهر، زومیت نوشت: سامسونگ پیش بینی نموده است که گوشی های سری گلکسی S24 بسیار پرفروش تر از سری گلکسی S23 شوند.

گلکسی S24 می آید تا رکورد S23 را بشکند!

به ادعای حساب ایکس آیس یونیورس، سامسونگ سفارش فراوری گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را در حجم انبوه ثبت و پیش بینی نموده است دو گوشی یادشده فروش بسیار بیشتری نسبت به سری گلکسی S23 تجربه خواهند کرد.

مجموعه عجیب ساعت، موبایل و خودروی شیائومی/ عکس

غول فناوری کره جنوبی ممکن است قیمت گوشی های سری اس 24 را کاهش دهد تا توجه بیشتری را به محصولات خود جلب کند و از آنجایی که سه مدل نو خود را زودتر معرفی می نماید، ممکن است بخشی از سهم بازار را از چنگ آیفون 15 دربیاورد.

آیس یونیورس برآورد دقیقی از محموله اولیه ارائه ننموده است؛ اما ادعا می نماید که سامسونگ تعداد بیشتری از گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را سفارش داده که نشان می دهد این شرکت، انتظار تقاضای بالاتری برای این دو محصول دارد.

در خصوص شایعات کاهش قیمت، ادعای این افشاگر تا حدودی تعجب برانگیز است؛ چرا که در گزارش قبلی گفته شده بود که سامسونگ قیمت مشابه گلکسی S23 را برای سری S24 حفظ خواهد نمود.

شایعه دیگر حاکی از آن است که کانفیگ پایه گلکسی اس 24 با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، به جای حافظه UFS 4.0 به حافظه UFS 3.1 مجهز می گردد.

گفته شده است که هر دو مدل گوشی سامسونگ، دارای 12 گیگابایت رم و پنل LTPO خواهند بود که یک امتیاز مهم به ویژه برای نسخه پلاس محسوب می گردد و این دو را در بین برترین گوشی ها قرار می دهد (پنل های LTPO نرخ نوسازی متغیر دارند).

227227

منبع: خبرآنلاین

به "گلکسی S24 می آید تا رکورد S23 را بشکند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S24 می آید تا رکورد S23 را بشکند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید