از فقر تا معروفیت جهانی! داستان زندگی آیو بازیگر و خواننده مشهور کره!

به گزارش وبلاگ بام شهر، از فقر تا معروفیت جهانی؛ سفر باورنکردنی آیو از بی خانمانی تا معروفیت جهانی و تبدیل شدن به یک املاکی پیروز؟! ب

از فقر تا معروفیت جهانی! داستان زندگی آیو بازیگر و خواننده مشهور کره!

به گزارش وقت صبح، توانایی های ترانه سرایی و خوانندگی آیو بی نهایت مورد تحسین قرار گرفته است. آلبوم های منتشر شده او همواره در صدر هر جدول موسیقی قرار می گیرند.

در حالی که این خانم خواننده تا کنون به پیروزیت های باورنکردنی ای رسیده است، او زندگی سختی داشته است.

در حالی که سال های اولیه زندگی آیو با خوشحالی شروع شد، سختی های دوران کودکی خواننده پس از آن شروع شد که مادرش وام یکی از بستگانش را امضا کرد. این خویشاوند وام را گرفت و ناپدید شد و مادر آیو را واداشت تا با عواقب پرداخت آن مقابله کند.

این تنها شروع سختی های آیو بود. به علت شرایط بد بدهی، آی یو از والدینش جدا شد و همراه با مادربزرگ و برادر کوچکترش زندگی کرد.

خانواده این خواننده به زودی از هم پاشید. آیو مجبور شد با مادربزرگ و برادر کوچکترش در خوانه ای یک خوابه زندگی کند. آن ها با خوردن سیب زمینی زندگی می کردند و آیو برای رفتن به مدرسه از تپه بزرگی بالا رفت، زیرا کرایه اتوبوس نداشت. خانه آن ها نیز پر از سوسک بود.

صعود خانم بازیگر از خرابه ها به اوج معروفیت جهانی؟!

پس از آن بود که خواننده تصمیم گرفت که اوضاع را به دست خود بگیرد. او شروع به امتحان دادن برای آژانس های تفریح کرد. حتی زمانی که او را رد می کردند ناامید نمی شد.

زمانی که بالاخره فکر می کرد پیروز شده است، درگیر یک شرکت تفریح کلاهبرداری شد و پولش را از دست داد. با این حال، آیو هرگز از رویا های خود دست نکشید. او نهایتا در یک شرکت تفریح مشهور پذیرفته شد؛ و در حالی که او خاتمه در سال 2009 با فرزند گمشده حرفه بازیگری را شروع کرد. با این حال برای چند سال نتوانست هیچ پیروزیتی بدست بیاورد.

با پیروزیت بزرگ آهنگ پیروز او به نام روز خوب در سال 2010 زندگی آیو یک شبه تغییر کرد. او ناگهانی به ملکه چارت های موسیقی تبدیل شد.

در پی پیروزیت مستمر او، آیو شروع به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کرد که ارزش خالص او را به طور تصاعدی افزایش داد. او کوشش های خود در زمینه املاک و مستغلات را با خرید یک ساختمان در شهور گواچئون در سال 2018 شروع کرد.

او ساختمانی را در گواچئون به مبلغ 4 میلیون دلار خریداری کرد. ارزش ساختمان در حال حاضر حدود 6 میلیون دلار است. این ساختمان در حال حاضر به عنوان فضای کار برای نوازندگان کوچکتر از او مورد استفاده قرار می گیرد. آن ها می توانند به صورت رایگان از ساختمان استفاده نمایند.

در آگوست 2018، آیو ملک دیگری خرید، اما این بار برای خانواده او بود.

آیو بعلاوه صاحب یک آپارتمان در چونگدام-دونگ است که به علت قیمت تکان دهنده اش خبرساز شد. هزینه این آپارتمان حدود 11.5 میلیون دلار است. بخش تکان دهنده تر این است که خانم خواننده و بازیگر بدون گرفتن هیچگونه وامی هزینه این ساختمان را پرداخت کرد.

منبع: فرارو

به "از فقر تا معروفیت جهانی! داستان زندگی آیو بازیگر و خواننده مشهور کره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از فقر تا معروفیت جهانی! داستان زندگی آیو بازیگر و خواننده مشهور کره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید