اعزام اورژانسی 1850 بیمار مشکوک به کرونا در خوزستان

به گزارش وبلاگ بام شهر، خبرنگاران/خوزستان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انجام 1850 عملیات اعزام بیماران مشکوک به کرونا در مدت همه گیری این بیماری اطلاع داد.

اعزام اورژانسی 1850 بیمار مشکوک به کرونا در خوزستان

دکتر محمدامین زرگر با اشاره به اقدامات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در همه گیری کرونا اظهار کرد: با کوشش همکاران ما، تا به امروز شکایتی در زمینه عدم خدمات رسانی به مردم خوزستان نداشته ایم.

به گزارش وبلاگ بام شهر، وی اضافه نمود: با وجود تمهیدات ویژه ای که باید برای اعزام بیماران کرونایی انجام گردد، نیروهای فوریت های 115 سریعا بر بالین بیماران حاضر شده و اقدامات درمانی و انتقال بیماران را انجام داده اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان نمود: برای ارائه خدمات بهتر و بهینه به بیماران و همچنین حفاظت فردی پرسنل، معین آمبولانس ویژه برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا، تهیه و تجهیز لباس های فردی و آموزش پرسنل صورت گرفته است

زرگر توضیح داد: تا روز گذشته 22 اردیبهشت ماه یک هزار و 850 مورد اعزام بیماران مشکوک به کرونا در خوزستان صورت گرفته و تمام اعزام ها با موفقیت بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعزام اورژانسی 1850 بیمار مشکوک به کرونا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام اورژانسی 1850 بیمار مشکوک به کرونا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید