تعبیر خواب ضریح و دیدن آن در خواب به چه معنایی است؟

به گزارش وبلاگ بام شهر، دیدن ضریح، حرم و یا به طور کلی زیارتگاه در خواب نماد عقاید و باورهای جمعی مردم است. با تعبیر خواب ضریح همراه مجله اینترنتی خبرنگاران باشید.

تعبیر خواب ضریح و دیدن آن در خواب به چه معنایی است؟

تعبیر خواب ضریح (امامزاده)

سرویس سرگرمی - ضریح (امامزاده) ساختمان و محلی است که بر روی مزاری مقدس قرار می گیرد. محلی برای استجابت و التماس دعا از بزرگوارانی که در آن جا دفن هستند. در اصل ضریح واسطه ای است بین شخص مقرب خداوند و مردم. ضریح یا حریم یا اماکن مقدسی از این قبیل نماد باور جمعی مردم هستند. به طور مثال در خواب به زیارت امام حسین رفته و در ضریح آن بزرگوار به دعا و نیایش می پردازیم دیدن ضریح نشئت گرفته از عقاید و باورهای ماست که در رؤیا پدیدار می گردد.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب حرم

حضرت امام جعفر صادق تعبیر خواب رفتن به حرم پادشاهی عادل را نشانه انجام دادن کارهای مفید می دانند که این پادشاه عادل می تواند نمادی از تمام افراد بزرگوار و مقرب درگاه الهی باشد و رفتن به حریم آن ها باعث گشایش کارهاست.

  • تعبیر خواب زیارت و زائر
  • تعبیر خواب امامان معصوم

تعبیر خواب زیارتگاه

زیارتگاه در خواب به جای امن و قرار دریافت در ایمنی تعبیر می گردد. اگر خواب ببینید به زیارتگاهی رفته اید، حاجتی در دل دارید که به واسطه کسی که به زیارت حرم او رفته اید، و به برکت دعای خیر آن شخص، به حاجت خود خواهید رسید و یا عملی انجام داده اید که ثواب زیارت حرم آن شخص به شما خواهد رسید.

منابع:

کتاب بانک جامع تعبیر خواب

Pendarno.ir

www.yotaab.com

منبع: setare.com

به "تعبیر خواب ضریح و دیدن آن در خواب به چه معنایی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب ضریح و دیدن آن در خواب به چه معنایی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید