خطیبی: فردا با تفکرات، آرایش و نیروی جدید به میدان خواهیم رفت، در دیدارهای قبلی نتایج بدی کسب نکردیم

به گزارش وبلاگ بام شهر، سرمربی تیم فوتبال تراکتور ایران بیان کرد، تیمش در ملاقات فردا مقابل نیروی هوایی عراق با تفکرات، آرایش و نیروی جدید به میدان خواهد رفت.

خطیبی: فردا با تفکرات، آرایش و نیروی جدید به میدان خواهیم رفت، در دیدارهای قبلی نتایج بدی کسب نکردیم

به گزارش وبلاگ بام شهر، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از ملاقات با نیروی هوایی عراق در شروع دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ملاقات رفت، یک بازی فیزیکی بود و دو تیم جنگنده در زمین حاضر شدند که برای بازی برگشت نیز همین تصور را داریم.

وی اضافه کرد: در هوای گرم شهر شارجه، بازی ها به صورت فشرده برگزار می شوند و ممکن است که بازیکنان با اُفت بدنی روبرو شوند، اما سعی می کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا مسئله ای برای بازیکنان به وجود نیاید و به خاطر همین در ملاقات فردا با تفکرات، آرایش و نیروی جدید به میدان خواهیم رفت، چون این ملاقات برای ما خیلی مهم است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: ان شاءالله بتوانیم برنده شویم و به هدف مان برسیم. تیم ما در سه ملاقات نخست نتایج بدی کسب نکرده است و امیدوارم در ملاقات فردا کوشش بازیکنانم به نتیجه برسد. از بازیکنانم تشکر می کنم که در سه ملاقات گذشته با تمام وجود به میدان رفتند و بیشتر از توان شان کوشش کردند.

خطیبی با اشاره به احتمال ایجاد تغییرات در ملاقات مقابل نیروی هوایی، یادآور شد: نمی توانم بگویم که چه کسانی به میدان خواهند رفت، اما با توجه به اینکه باید شرایط بدنی همه بازیکنان را حفظ کنیم، در ملاقات فردا تغییراتی ایجاد خواهیم کرد. ان شاءالله با انرژی بیشتر تیم را به میدان می فرستیم و بازیکنان هم خواسته های کادر فنی را در زمین اجرا نمایند تا به نتیجه مدنظرمان برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خطیبی: فردا با تفکرات، آرایش و نیروی جدید به میدان خواهیم رفت، در دیدارهای قبلی نتایج بدی کسب نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: فردا با تفکرات، آرایش و نیروی جدید به میدان خواهیم رفت، در دیدارهای قبلی نتایج بدی کسب نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید