رندرهای رسمی شیائومی پوکو X4 پرو را ببینید

به گزارش وبلاگ بام شهر، طبق اعلام رسمی شیائومی، هفته آینده در جریان نمایشگاه MWC از گوشی های پوکو X4 پرو و پوکو M4 پرو 4G رونمایی می گردد ولی حالا به لطف آمازون فرانسه، می توانیم با خیال راحت به تمام مشخصات و ویژگی های ظاهری گوشی پوکو X4 پرو بپردازیم.

رندرهای رسمی شیائومی پوکو X4 پرو را ببینید

کاربران برای خرید پوکو X4 پرو می توانند از بین 3 رنگ زرد، آبی و مشکی دست به انتخاب بزنند. مانند بسیاری از دیگر گوشی های این برند، این بار هم ماژول دوربین بخش بزرگی از قسمت فوقانی پنل پشتی را پوشش داده که لوگوی پوکو با ابعاد بزرگی روی آن قرار گرفته است. در سمت راست بخش پایینی این ماژول می توانیم عبارت 108 مگاپیکسل را مشاهده کنیم که طبیعتا به بهره گیری این گوشی از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی اشاره دارد. برای پنل پشتی بافت مجذوب کنندهی استفاده شده و در قسمت پایینی آن عبارت 5G به چشم می خورد.

شیائومی برای این گوشی از نمایشگر حفره دار استفاده نموده و اطراف نمایشگر هم حاشیه های بسیار باریکی به چشم می خورند. ضمناً حسگر اثر انگشت مانند بسیاری از گوشی های میان رده در لبه کناری قرار گرفته است. همان طور که احتمالا می دانید، این گوشی همان ردمی نوت 11 پرو ولی با طراحی نو است و به همین دلیل بین این دو گوشی از نظر سخت افزاری تفاوت خاصی دیده نمی گردد.

گفته می گردد پوکو X4 پرو از نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. بعلاوه به لطف قرارگیری شیشه محافظ گوریلا گلس 5، سطح محافظت بالایی را برای کاربران به ارمغان می آورد. متأسفانه برخلاف بعضی گوشی های نو که از همان ابتدا همراه با اندروید 12 به دست کاربران می رسند، این گوشی در ابتدا از اندروید 11 بهره می برد.

در پنل پشتی آن به غیر از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی می توانیم به اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی اشاره کنیم. در حفره نمایشگر هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دیده می گردد. قلب تپنده آن چیپست اسنپدراگون 695 است که در کنار آن 6 و 8 گیگابایت رم انجام وظیفه می نمایند. البته کاربران برای خرید این گوشی باید به فقط 128 گیگابایت حافظه داخلی بسنده نمایند. از دیگر ویژگی های آن می توانیم به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی اشاره کنیم.

باید خاطرنشان کنیم سال گذشته پوکو X3 پرو با چیپست اسنپدراگون 860 راهی بازار شد و این یعنی نسل بعدی گوشی موردنظر از لحاظ قدرت سخت افزاری حرف کمتری برای گفتن دارد. اما از سوی دیگر این گوشی نو روی هم رفته گوشی مجذوب کننده تری محسوب می گردد و احتمالا می تواند توجه کاربران زیادی را جلب کند. در سایت آمازون فرانسه برای این گوشی قیمت 350 یورو (396 دلار) ثبت شده ولی ممکن است این قیمت نهایی نباشد و در نهایت با قیمت دیگری روبرو شویم.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای رسمی شیائومی پوکو X4 پرو را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای رسمی شیائومی پوکو X4 پرو را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید