عسگری: دولت در تدوین بودجه عدالت و توازن بین استان ها را رعایت کند

به گزارش وبلاگ بام شهر، نماینده کرج بر لزوم رعایت عدالت و توازن در بین استان ها در زمان تدوین لایحه بودجه 1401 تاکید نمود.

عسگری: دولت در تدوین بودجه عدالت و توازن بین استان ها را رعایت کند

به گزارش وبلاگ بام شهر، مهدی عسگری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: اکنون در فصل تدوین بودجه 1401 هستیم، استان البرز با وجود 3 میلیون و 300 هزار جمعیت و قرار داشتن در بین 11 استان به لحاظ درآمدی، در مصارف جزو استان های انتهای جدول است لذا دولت در تدوین بودجه، عدالت و توازن در بین استان ها را رعایت کند.

وی در تذکری به وزیر نیرو گفت: استان البرز در حوزه کمی و کیفی آب شرب، صنعتی و کشاورزی با مشکلاتی روبرو بود که توانستیم سهیه ای از حق آبه دو سد این استان بگیریم اما 55 میلیون مترمکعب احتیاج به احداث تصفیه خانه دارد. از سوی دیگر تامین برق شهرک های صنعتی این استان با مشکلاتی روبرو است که باید برای آن تدبیری اندیشیده گردد.

عسگری در تذکر به وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ترافیک سنگین اتوبان تهران-کرج گفت که این مشکل به وسیله اتوبان شهید همت به قطعه موسوم به بزرگراه شمالی برطرف می گردد که این امر احتیاج به مساعدت ویژه دولت دارد.

نماینده کرج ادامه داد: بعد از گذشت 11 سال از تاسیس استان البرز، همچنان اداره کل راه آهن نداریم و کسی هم در شرکت راه آهن در این زمینه جوابگو نیست و این در حالی است که بافت های فرسوده حاشیه راه آهن و تقاطع هایی که در این استان وجود دارد به یک گره کور تبدیل شده است.

وی از وزیر کشور برای رویکرد تازه در انتخاب استانداران جوان، تحول گرا و با برنامه قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عسگری: دولت در تدوین بودجه عدالت و توازن بین استان ها را رعایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری: دولت در تدوین بودجه عدالت و توازن بین استان ها را رعایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید