قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی

به گزارش وبلاگ بام شهر، ایمپلنت دندان یکی از روش های دائمی جایگزین دندان های از دست رفته است. اما خیلی از افراد به علت ترس از این فرآیند اقدام به جایگزینی جای خالی دندان های خود با ایمپلنت نمی نمایند. از این رو با پیشرفت تکنولوژی روشی نوین برای افرادی که ترس از ایمپلنت دارند ارائه شده که ایمپلنت دندان با بیهوشی یا ایمپلنت آرامبخش نام دارد. این روش مزایای بسیاری نسبت به روش معمولی دارد اما دارای هزینه بیشتری است و این موضوع به یکی از سوالات پرتکرار بیمارانی که می خواهند از این روش استفاده نمایند تبدیل شده است. اگر شما نیز می خواهید در خصوص قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می کنیم تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی

انواع ایمپلنت دندان با بیهوشی

ایمپلنت دندان با بیهوشی دارای انواع مختلفی است و می تواند روشی ایده آل برای افرادی باشد که دارای فوبیادنتال هستند. در این روش فرد هیچگونه دردی از جراحی را احساس نمی نماید و کاشت دندان به دو صورت بیهوشی کامل و نیمه هوشیار صورت می گیرد. ایمپلنت دندان با بیهوشی بر خلاف روش عادی می تواند آرامش را برای افراد به ارمغان آورد. البته باید به این نکته توجه نمود که در این روش بیمار سطح هوشیاری خود را کاملا از دست نمی دهد. در ادامه انواع ایمپلنت دندان با بیهوشی را بیشتر مورد آنالیز قرار می دهیم.

بیهوشی ایمپلنت دندان با سدیشن

روش سدیشن یا خواب مصنوعی روشی رایج در دندانپزشکی و کاشت دندان است. در این روش بیمار با یاری داروهای مختلف خوابی آرام و راحت را خواهد داشت و هرگز جراحی را احساس نخواهد کرد. برای این منظور معمولا دندانپزشک از داروهای آرامبخش تزریقی یا گاز خنده (اکسید نیتروژن) استفاده می نماید.

ایمپلنت دندان با بیهوشی در اتاق عمل

بیهوشی عمومی در ایمپلنت دندان به معنی کاشت دندان در شرایطی است که فرد همچون روش قبل در خواب نیست بلکه سطح هوشیاری پایین تری دارد و فرد کاملا بدون حرکت است. گفتنی است که این روش ایمپلنت گذاری دندان چندان رایج نیست.

توجه داشته باشید که قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی نسبت به روش معمولی بیشتر است.

قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی

ایمپلنت دندان با بیهوشی روشی کاملا تازه و حساس است و با توجه به تفاوت هایی که با سایر روش های کاشت دندان دارد، از قیمت بیشتری برخوردار است. به طوری که قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی برای هر جلسه تا حداکثر 1 ساعت از 3.5 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان میباشد. اما با این وجود برای افرادی که ترس شدید از ایمپلنت دارند می تواند برترین روش ممکن باشد. گفتنی است که این مبلغ با توجه به زمان مورد احتیاج برای بیهوشی بیمار و نوع ایمپلنت دندان انتخابی متغییر است. بنابراین نمی توان قیمت دقیقی را برای این روش اظهار داشت. اما به طور کلی در تمامی کلینیک های دندانپزشکی نسبت به روش معمولی قیمت بالاتری دارد.

مزایای ایمپلنت دندان با بیهوشی

ایمپلنت دندان با بیهوشی به علت مزایای بسیاری که دارد دارای هواداران بسیاری است. از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • انجام ایمپلنت دندان بدون هیچگونه احساس ترسی
  • کاهش اندازه استرس و دلهره
  • بهبود آرامش ذهنی بیمار
  • قابلیت کاشت چندین ایمپلنت در یک جلسه
  • امکان انجام چندین درمان دندانپزشکی در طی یک جلسه
  • جلوگیری از واکنش های ناخواسته بیمار

عوارض ایمپلنت دندان با بیهوشی

این روش درمانی دندانپزشکی نیز همچون سایر روش ها در کنار تمامی مزایایی که دارد، دارای معایبی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • بالا بودن هزینه ایمپلنت دندان با بیهوشی
  • عوارض ناشی از بیهوشی مانند سردرد، سرگیجه، تهوع و بی حالی که با استراحت و به مرور زمان از بین می رود.

هزینه ایمپلنت دندان

یکی از موضوعاتی که هنگام استفاده از روش کاشت دندان برای دندان های از دست رفته مطرح می گردد هزینه های این روش است که ممکن است خیلی از افراد توان پرداخت آن را نداشته باشند. قیمت ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به مارک ایمپلنت دندان، کیفیت و طول عمر ایمپلنت، مدت ضمانت و تعداد ایمپلنت و … اشاره کرد. علاوه بر این هزینه پایه ایمپلنت، هزینه های جانبی درمان و دستمزد متخصص ایمپلنت نیز در معین قیمت نهایی ایمپلنت موثراند.

چه افرادی برترین کاندید برای ایمپلنت دندان با بیهوشی هستند؟

  • افرادی که دارای ترس از دندانپزشکی هستند.
  • افرادی که در برابر درد مقاومت و تحمل پایینی دارند.
  • افرادی که دندان های خیلی حساسی دارند.
  • افرادی که درگیر رفلاکس معده هستند و نسبت به ترشحات حلق بسیار حساس اند.
  • افرادی که می خواهد کاشت ایمپلنت در تعداد بالا همراه با درمان های مختلف انجام دهند.

مراقبت های پیش از ایمپلنت دندان با بیهوشی

افرادی که می خواهند برای ایمپلنت دندان با بیهوشی اقدام نمایند باید ابتدا یک سری آزمایشات خاصی را انجام دهند تا شرایط سلامت آن ها مورد آنالیز قرار بگیرد. بعلاوه باید از پزشک معالج خود در خصوص مراقبت های قبل از ایمپلنت هدایت های لازم را دریافت نمایند تا بتوانند این فرایند درمانی را به خوبی طی نمایند. از جمله مراقبت های قبل از ایمپلنت با بیهوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • 6 ساعت پیش از جراحی یک وعده غذایی سبک و مقوی را میل کنید و دیگر غذایی نخورید.
  • از 2 ساعت قبل از بیهوشی از مصرف هر نوع مایعات خودداری کنید.
  • حتما یک فرد به همراه داشته باشید تا پس از ایمپلنت گذاری بتوانید به همراه او به منزل بازگردید.
  • در صورتی که دارای احساس مریضی یا سرماخوردگی هستید حتما به متخصص بیهوشی اطلاع دهید.

قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک لبخند سپید

ایمپلنت دندان با بیهوشی یکی از برترین و تازهترین روش های کاشت دندان است که در آن بیمار هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد. از این رو گزینه مناسبی برای افرادی است که فوبیای دندانپزشکی دارند. موفقیت ایمپلنت گذاری و ماندگاری آن وابستگی بسیاری به کیفیت و نوع ایمپلنت و بعلاوه تخصص و مهارت دندانپزشک متخصص دارد.

از این رو توصیه می کنیم که حتما به کلینیک های دندانپزشکی معتبر و دندانپزشکان متخصص و حاذق مراجعه کنید تا بتوانید این فرایند را با درصد موفقیت بالا و بدون هیچگونه ترس و دردی سپری کنید. یکی از معتبرترین مجموعه هایی که برای درمان بیماری های دهان و دندان خود و کاشت ایمپلنت به روش بیهوشی می توانید به آن مراجعه کنید کلینیک لبخند سپید است. این کلینیک با بهره گیری از تازهترین فناوری ها و تجهیزات روز جهان و در محیطی کاملا آرام و استریل انواع خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن به بیماران ارائه می دهد. جهت آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه کافیست به وب سایت آن ها (sepident.com) مراجعه کنید و یا برای مشاوره و رزرو وقت با شماره های 02177938281 و 09120549568 تماس بگیرید.

منبع: یک پزشک

به "قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ایمپلنت دندان با بیهوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید