مانیتور گیمینگ تازه ال جی با رفرش ریت 480 هرتزی در CES 2024 رونمایی می گردد

به گزارش وبلاگ بام شهر، ال جی در آستانه نمایشگاه CES 2024، از مانیتور جدیدی رونمایی نموده که با ویژگی های خیره کننده ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نمایشگر گیمینگ، مجهز به یک پنل 27 اینچی OLED است که از نرخ رفرش ریت شگفت انگیز 480 هرتزی پشتیبانی می نماید.

مانیتور گیمینگ تازه ال جی با رفرش ریت 480 هرتزی در CES 2024 رونمایی می گردد

توانایی چشم انسان برای ردیابی تصاویر بسته به موقعیت آن ها می تواند بسیار متفاوت باشد. طبق یک مطالعه، حداکثر نرخ رفرش ریت قابل مشاهده به وسیله چشم انسان معمولاً بین 50 تا 90 هرتز است. با این حال، در شرایط مناسب، بعضی از افراد می توانند محتواهای تصویری با نرخ رفرش ریت بالای 500 هرتز را ببینند. بنابراین رفرش ریت 480 هرتزی نمایشگر نو ال جی نزدیک به چیزی است که انسان ها در برترین حالت می توانند مشاهده نمایند و این فوق العاده است. علاوه بر نرخ رفرش ریت دیوانه نماینده، ال جی ادعا می نماید که این مانیتور بعلاوه سریع ترین زمان پاسخ دهی (0.03 میلی ثانیه) را در بین پنل های موجود در بازار مانیتورهای پیشرفته خواهد داشت.

شرکت ال جی اعلام نموده است که پنل نو آن با استفاده از فناوری META فراوری خواهد شد. این فناوری به کاربران روشنایی بهتر و زاویه دید گسترده تری را ارائه خواهد نمود. بعلاوه، ال جی ادعا نموده است که این پنل دارای پایین ترین سطح نور آبی در صنعت است که بهبود قابل توجهی در کیفیت تصویر را ارائه خواهد داد. علاوه بر این، غول فناوری کره ای می گوید میخواهد از مدل های 31.5، 34، 39 و 45 اینچی این مانیتور نیز در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کند.

ماه گذشته گزارشی منتشر شد که مدل 32 اینچی این مانتیور ال جی از ویژگی مجذوب کننده Dual-Hz پشتیبانی می نماید. این ویژگی امکان پشتیبانی از دو رزولوشن و رفرش ریت مختلف را برای کاربر فراهم می نماید. در حقیقت بسته به احتیاج، کاربران می توانند به راحتی بین دو حالت با رزولوشن 4K و نرخ نوسازی تصویر 240Hz یا Full HD و رفرش ریت 480Hz سوییچ نمایند. آن طور که به نظر می رسد، قرار است که این نمایشگر با مانیتور گیمینگ نو 27 اینچی Odyssey OLED G6 سامسونگ رقابت کند؛ مانیتوری که به تازگی معرفی شده و از نرخ تازه سازی تصویر کمی پایین تر 360 هرتز و وضوح 1440p پشتیبانی می نماید.

منبع: androidauthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "مانیتور گیمینگ تازه ال جی با رفرش ریت 480 هرتزی در CES 2024 رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیتور گیمینگ تازه ال جی با رفرش ریت 480 هرتزی در CES 2024 رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید