محمدی: باشگاه های لیگ فزونی یاری زیادی به تیم ملی امید کردند

به گزارش وبلاگ بام شهر، مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره آخرین شرایط ملی پوشان قبل از اعزام به تورنمنت تاجیکستان توضیحاتی را بیان نمود.

محمدی: باشگاه های لیگ فزونی یاری زیادی به تیم ملی امید کردند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی وبلاگ بام شهر، محمد محمدی مدیر تیم ملی امید قبل از حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاجیکستان گفت: به لطف خدا و حمایت رئیس فدراسیون فوتبال توانستیم تمام امکاناتی که مهدوی کیا احتیاج داشت را تامین کنیم. خدا را شکر شرایط خوب است و به غیر از 2 بازیکن که در حال رفع کردن مشکل خروجشان هستیم، بقیه بازیکنان سر حال و آماده هستند.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره اینکه کدام بازیکنان مشکل خروج دارند نیز گفت: بیشتر بازیکنان امید سرباز هستند و برای خروج از کشور احتیاج به مجوز دارند که خدا را شکر مسئله ای نداریم. در هر صورت من کمی دیر به تیم اضافه شدم و زمانی که آمدم تقریبا تمامی کار های مجوز خروج از کشور اجرا شده بود و به لطف خدا در این موضوع مسئله ای نداریم.

محمدی درباره مسئولان تیم فوتبال آلومینیوم که گفته بودند بازیکنانشان باید به باشگاه برگردند بیان داشت: این موضوع در حیطه وظایف من نیست و مهدوی کیا و میرشاد ماجدی باید در این خصوص شرح دهند. جا دارد از تمامی باشگاه ها و مربیان لیگ فزونی تشکر کنم که در این مدت یاری زیادی کردند. به ویژه باشگاه های پیکان، استقلال و مس رفسنجان به تیم ملی امید یاری های زیادی انجام دادند. امیدوارم دست به دست هم داده و تیم ملی المپیک بعد از سال ها بتواند به المپیک 2024 پاریس راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید

  • مهدوی کیا: بازی استقلال و طرفدار بد نبود

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره تورنمنت تاجیکستان نیز گفت: این رقابت ها به بازیکنان تیم ملی امید یاری زیادی خواهد نمود تا تجربه خوبی به دست آورند. ما در آن رقابت ها 3 بازی انجام خواهیم داد. در هر صورت از حریفان شناخت زیادی نداریم و امیدوارم در نهایت بتوانیم از این رقابت ها با دست پر برگردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "محمدی: باشگاه های لیگ فزونی یاری زیادی به تیم ملی امید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: باشگاه های لیگ فزونی یاری زیادی به تیم ملی امید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید