پذیرش مسافران نوروزی در کردستان ممنوع شد

به گزارش وبلاگ بام شهر، استاندار کردستان گفت: به منظور تامین سلامت مردم و مسافران و جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری کرونا پذیرش مسافران نوروزی در این استان در نوروز 99 ممنوع شد.

پذیرش مسافران نوروزی در کردستان ممنوع شد

به گزارش وبلاگ بام شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، بهمن مرادنیا امروز شنبه 17 اسفند 98 با اعلام این خبر افزود: مردم کردستان، مهمان نواز و مهمان دوست هستند؛ ولی به دلیل شرایط موجود برای تعطیلات نوروز سال جدید قادر به پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی نخواهند بود.

او افزود: به منظور پیشگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا، برنامه های مفصلی از دوهفته قبل در استان شروع شده که مهم ترین آن خودداری از پذیرش مسافران نوروزی است.

استاندار کردستان گفت: برای تعطیلات نوروز سال آینده اجازه برپایی چادر یا اقامت در پارک ها و مناطق گردشگرپذیر به هیچ کس داده نمی گردد.

مرادنیا با بیان اینکه افرادی هم که در تعطیلات نوروز نزد خانواده و بستگان خود برمی گردند، باید مراقب باشند، افزود: سعی داریم تا چرخ زندگی مردم مختل و نگرانی آنان بیشتر نگردد لذا احتیاج داریم مردم به ما برای اجرای برنامه ها یاری نمایند.

منبع: میراث آریا

به "پذیرش مسافران نوروزی در کردستان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش مسافران نوروزی در کردستان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید