کارهایی که باید در سفر به آرژانتین انجام داد

به گزارش وبلاگ بام شهر، آر ژانتین یکی از بزرگترین کشورهای آمریکای جنوبی است که علاوه بر طبیعت اش به فرهنگ متنوع و بزرگش نیز می بالد. جاذبه های طبیعی فراوان به همراه شهرهای پرجنب وجوش، باعث می شوند تا آرژانتین برای کسی که در پی کشف میراث غنی فرهنگی است، کشور مناسبی باشد. ده انتخاب عالی این هفته را درمورد دیدنی های آرژانتین و کارهایی که می توان در سفر به آرژانتین انجام داد، در ادامه ببینید.

کارهایی که باید در سفر به آرژانتین انجام داد

بازدید از El Ateneo باشکوه

مجلل ترین کتاب فروشی دنیا که علاقه مندان به مطالعه را به خود جذب می نماید و از دیدنی های آرژانتین است. از سال 1919 تا 2000، این ساختمان میزبان Teatro Gran Splendid تاریخی بود. در حال حاضر، این کتاب فروشی سالانه تقریباً 1 میلیون بازدیدنماینده را به خود جذب می نماید! باورتان بگردد یا نه، اما بیشتر این بازدیدنماینده ها، مغازه دار هستند: برای مثال، درسال 2007 رقم نجومی 700000 کتاب در این مکان به فروش رفت. چرا باید به آن جا رفت؟ خود ساختمان به تنهایی ارزش دیدن را دارد: سقفی فوق العاده، مجسمه ها، نقاشی های دیواری، تراس های سالن تئاتر، حتی صحنه تئاتر با پرده ای که به وسیله برترین هنرمندان و معماران ایتالیایی و آرژانتینی ساخته شده ا ند .

بازدید از Ushuaia

جنوبی ترین شهر دنیا! بندر Ushuaia نقطه ای است که از آنجا افراد به قطب جنوب اعزام می شوند. بعلاوه، اینجا نقطه ای است که رشته کوه های آندز با دریا تلاقی می نمایند. این محدوده کوهستانی ، چشم انداز شهری چشمگیری ایجاد نموده است . و تبدیل به یکی از دیدنی های آرژانتین شده است. در این شهر فعالیت های خارج از خانه متعددی برای افراد فراهم آمده است. اسکی و کوهنوردی در کوه ها، دریانوردی، کایاک سواری و غواصی در دریا برای هر کسی خوشایند خواهدبود . چرا باید به آن جا رفت؟ یک شهر بندری زیبا، با منظره ها وسیع فوق العاده، کوه ها و دریا. منطقه ها اسکی آنجا، این شهر را به مقصدی عالی برای تعطیلات زمستانی تبدیل نموده است. علاوه بر این ها، در این منطقه پنگوئن ها و شیرهای دریایی هم قابل مشاهده هستند.

گردش در دره ماه

محلی که در آن ماه غروب می نماید ، انگار که در سیاره دیگری هستید. جای تعجب نیست که دانشمندان فسیل هایی متنوع از دایناسورها کشف نموده اند که ده ها میلیون سال پیش در این منطقه دفن شده اند. این پارک در فهرست میراث دنیای یونسکو نیز ثبت شده و از دیدنی های آرژانتین استاست. در ورودی پارک، بازدیدنمایندگان می توانند نمونه های ساخته شده از روی فسیل ها را دیدن نمایند. چرا باید به آن جا رفت؟ بازدیدنمایندگان می توانند از کوه مورادو بالا بروند و چشم انداز ای فوق العاده را نظاره نمایند. بعلاوه امکان کمپ زدن در این منطقه وسیع هم مهیا ست.

دیدنی اپرا در Teatro Colon

گفته می گردد که در کنار 4 سالن تئاتر دیگر، این سالن یکی از برترین سالن های آکوستیک دنیا است. تعدادی معمار برای ساخت این سالن باهم همکاری نموده اند، بنابراین ویژگی های معماری آن، مجموعه ای از سبک ها و نظرات متنوع است. اینجا، بعلاوه به خاطر هنرمندان و اجراهای عالی ای که در آن انجام میگردد و سطح آن را بالا نگه می دارد، مشهور است. چرا باید به آن جا رفت؟ بازدیدنمایندگان می توانند زوایای پنهان اپرا، معماری داخلی زیبا، مجسمه ها و سن را ببینند، که گفته می گردد اتمسفری فریبنده ایجاد می نمایند.

بازدید از دریاچه مرمرین Carrera

Carrera ویژگی های مثبت زیادی دارد. علاوه براینکه دومین دریاچه عمیق آمریکای جنوبی است، آبی تمیز دارد که رنگش بین زمردی، فیروزه ای، سبزآبی فام و آبی آسمانی متغیر است، Carrera به وسیله غاری مرمرین نیز احاطه شده است. چرا باید به آن جا رفت؟ هیجان انگیزترین کاری که می توان اینجا انجام داد این است که سوار قایق شوید و از این قصر مرمرین بازدید کنید.

کوهنوردی در Fitz Roy

بخشی از رشته کوه آندز، کوه Fitz Roy است که یکی از سخت ترین قله های دنیا برای صعود می باشد. اگرچه زیاد مرتفع نیست، اما این کوه حتی برای کوهنوردان باتجربه هم چالش برانگیز است. به دلیل شکل کوه و بادهای شدید، شاید در سال تنها یک کوهنورد بتواند این قله را فتح کند. چرا باید به آن جا رفت؟ روستای El Chalten و فرودگاه بین المللی El Calafate به تازگی افتتاح شده اند، بنابراین دسترسی به این منطقه بسیار راحت تر شده است. مسیرهای پیاده روی متعددی در پارک Los Glaciares وجود دارد و بعلاوه برای صعود به قله جبهه های زیادی در دسترس هستند. عکاس ها نیز برای رفتن به قله و عکاسی از آن بسیار مشتاق هستند.

پیاده روی در Perito Moreno Glacier

یخچال طبیعی یک پارچه، محبوب ترین جاذبه گردگشگری پاتاگونیا است که در سفر به آرژانتین باید از آن دیدن کنید. 250 کیلومترمربع منطقه یخی احاطه شده با بلوک های یخی و کوه های یخ، منطقه های منحصربه فرد را ایجاد نموده اند. تمام منطقه ی دست نخورده ی پارک ملی لس گلاسیرز زیبا و نفس گیر است. چرا باید به آن جا رفت؟ مسیرهای پیاده روی اطراف یخچال و تورهایی که بر روی یخچال ها برگزار می گردد، تصویری گسترده از Perito Moreno ارائه می نمایند. این یخچال طبیعی سومین منبع بزرگ تأمین آب تازه در دنیا است که در فهرست یونسکو نیز ثبت شده است.

پایکوبی تانگو در بوینس آیرس

مرکز سرزنده، تاریخی، فرهنگی و زیبای آرژانتین را حتما در فهرست بازدیدهایتان در سفر به آرژانتین قرار دهید. د ر مو ر د هنر و تاریخ آرژانتین در موزه های فروان شهر اط لاعات کسب کنید، از یک پیاده روی پرانرژی در یکی از پارک های زیبای شهر لذت ببرید، به یکی از رستوران های شهر بروید و یک استیک اصیل آرژانتینی سفارش بدهید. عصر، به یک کلاب بروید و حس اصیل و پر از احساس پایکوبی تانگو را تجربه کنید. چرا باید به آن جا رفت؟ اینجا مرکز تفریح، آموزش تاریخ و فرهنگ این کشور است.

آبشار ستودنی Iguazu

نه زیاد مرتفع (87 متر)، اما بسیار تأثیرگذار: این آبشار 275 پله دارد، که فرمی نعل اسبی به آن می دهد و طول آن را به 2700 متر می رس اند. آبشار ایگوآزا از آبشار نیاگارا بلندتر است و عرضی دو برابر عرض آن دارد که در سفر به آرژانتین حتما باید از آن دیدن کنید. آبشار ایگوآزا بوسیله پارک های ملی در هر دو کشور احاطه شده است. به وسیله رودخانه ایگوآزا تغذیه می گردد و این آ بشار زیبا سرچشمه ای آ تشفشانی نیز دارد. چرا باید به آن جا رفت؟ فشار و نیروی آب بزرگ و بعلاوه منظره ها اطراف این مکان را که بسیار زیبا و د یدنی هستند، تجربه کنید.

منبع: همگردی

به "کارهایی که باید در سفر به آرژانتین انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که باید در سفر به آرژانتین انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید