5 راه چاره طلایی و موثر برای سفت شدن پوست صورت

به گزارش وبلاگ بام شهر، زیبایی صورت بخش مهمی از آراستگی ظاهر را به همراه دارد؛ بنابراین برطرف چین وچروک، جای زخم و شل شدن پوست صورت از دغدغه هایی است که با بالا رفتن سن در افراد به وجود می آید. با ظهور تکنولوژی لیزر و پرتودرمانی، بسیاری از مسائل پوستی با استفاده از این ابزارها برطرف می شوند. همین طور استفاده مداوم از آبرسان، کرم های ترمیم و مصرف ویتامین های مورد احتیاج برای جوانسازی از روش های دیگر سفت شدن پوست صورت به شمار می روند. اگر در پی راهکاری سریع، غیرتهاجمی و ایمن برای برطرف افتادگی پوست صورت هستید، در کمتر از چهار دقیقه با 5 تکنیک اصولی جوانسازی پوست صورت آشنا شوید.

5 راه چاره طلایی و موثر برای سفت شدن پوست صورت

1. استفاده از دستگاه جوانسازی پوست؛ روشی غیرتهاجمی برای سفت شدن پوست صورت

دستگاه های جوانسازی پوست از سریع ترین روش های درمانی برای مقابله با پیری به شمار می روند. دستگاه های جوانسازی پوست یکی از روش های ایمن و غیرتهاجمی برای ترمیم بافت صورت هستند.

استحکام و سفتی پوست به مرور و با استفاده از دستگاه جوانسازی پوست بهبود می یابد. اگر نگران افزایش سن و افتادگی بافت صورت هستید، حتما روش های درمانی سریع و مفید مثل دستگاه های جوانسازی پوست را امتحان کنید.

استفاده از دستگاه جوانسازی عوارضی به همراه ندارد؛ با این حال انجام مراقبت های پوستی برای افزایش اثربخشی این ابزارها ضروری است. اگر پوست صورت شما حساسیت های خاصی نسبت به لوازم آرایشی و بهداشتی نشان می دهد، حتما با پزشک درمانگر خود برای مراقبت های پوستی بعد از استفاده از دستگاه جوانسازی پوست مشورت کنید. همین طور انجام فعالیت های سنگین ورزشی، استعمال سیگار و مصرف الکل بعد از استفاده از دستگاه جوانسازی پوست ممنوع است.

2. دستگاه هایفودابلوگلد؛ دستگاهی برای تحریک جوانسازی پوست صورت

دستگاه هایفو دابلو گلد یکی از روش های درمانی سفت کردن پوست صورت بدون درد محسوب می گردد. بیشتر افرادی که تجربه استفاده از این دستگاه را دارند، اندازه درد این روش را در حد سوزش خفیف با پالس های الکتریکی کم شدت توصیف می نمایند. این دستگاه برای برطرف چین وچروک صورت از شدت کم تا میانه مناسب هستند.

عملکرد این دستگاه بدون ایجاد خراش و زخم روی صورت است تا شل شدگی پوست این قسمت را تا حدبیشتر اندازه ممکن کاهش دهد. از مهم ترین مزیت هایفو دابلو گلد می توان به تسریع فرآیند درمان نسبت به لیفت صورت اشاره نمود. بعد از استفاده از این دستگاه احتیاجی به مراقبت های پوستی نخواهید داشت. برای کسب نتیجه دلخواه، در طول بازه های زمانی مختلف برای استفاده از این دستگاه اقدام کنید.

برطرف شل شدگی پوست گردن، کاهش چین وچروک و بلند کردن گونه ها از انواع کاربرد دستگاه هایفودابلوگلد برای جوانسازی پوست به شمار می روند. ویژگی های این دستگاه باعث تقاضای بالا برای استفاده از خدمات درمانی آن شده است؛ بنابراین اگر در کلینیک های مشاوره و درمان پوست مشغول به فعالیت هستید، با استعلام قیمت دستگاه هایفو دابلو گلد برای خرید این دستگاه اقدام کنید.

3. دستگاه co2 فرکشنال؛ از روش های درمانی موثر بر سفت شدن پوست صورت

دستگاه co2 فرکشنال برای درمان آسیب های پوستی موثر است. از دستگاه co2 فرکشنال برای جوانسازی پوست صورت در بخش های مختلف و به ویژه چین وچروک دور چشم استفاده می گردد. به این صورت که با استفاده از دستگاه co2 فرکشنال بازسازی به وسیله فراوری کلاژن در پوست تحریک شده و سلول سازی برای احیا بافت صورت سرعت می یابد.

فراوری کلاژن برای ترمیم پوست و لایه برداری آن بسیار موثر خواهد بود؛ بنابراین بدون احتیاج به لیفت صورت با جراحی، پوست صورت سفت می گردد. دوره نقاهت استفاده از دستگاه co2 فرکشنال کوتاه تر از سایر روش های درمانی برای سفت شدن پوست صورت به شمار می رود.

4. استفاده از ویتامین و آبرسان؛ روش هایی برای سفت شدن پوست صورت در طولانی مدت

آبرسانی به وسیله کرم های مرطوب نماینده یا نوشیدن اندازه کافی آب روزانه باعث سفت شدن پوست صورت می گردد. برای جلوگیری از پیر شدن پوست صورت، رژیم غذایی با مصرف مایعات فراوان را در سبک زندگی خود قرار دهید.

از ویتامین برای سفت شدن پوست صورت بهره ببرید؛ ویتامین و آبرسان از روش های مراقبت پوستی هستند که در طولانی مدت تاثیرات مثبتی بر ظاهر فرد می گذارند. برای مثال مصرف ویتامین سی به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی به برطرف چین وچروک با تحریک فراوری پروتئین و کلاژن منجر می گردد. تغییر الگوی مصرف مواد غذایی فقط به افزایش آبرسانی صورت منجر نخواهد شد؛ بلکه، ویتامین های مورد احتیاج برای سفت شدن صورت را هم در اختیارتان قرار می دهد.

5. ماساژ پوست؛ موثر بر افزایش خونرسانی و جوانسازی پوست صورت

ماساژ صورت خاصیت ارتجاعی بافت این بخش را افزایش می دهد و از شل شدن عضلات جلوگیری می نماید. این کار به افزایش جریان خون منجر می گردد که در پی آن پوست صورت را سفت می نماید. برای ماساژ اصولی صورت در یک روش باید انگشتان دو دست را روی پیشانی قرار دهید و به سمت گوش های تان حرکت بدهید. در ادامه هم باید حرکت دست از روی گیجگاه تا پایین گوش را تکرار کنید.

در روشی دیگر برای ماساژ دادن اصولی پوست صورت دست های تان را از زیر چانه تا زیر گوش ها حرکت دهید؛ این روش برای از بین بردن خط خنده نیز استفاده می گردد. دست ها را کنار گوشه های لب بگذارید و تا قسمت پایینی گوش ادامه دهید. این عمل را در هر نوبت ماساژ ده مرتبه تکرار کنید.

برای اطمینان از اثربخشی ماساژ صورت می توانید از ماساژورهای حرفه ای هم یاری بگیرید. در هنگام ماساژ دادن صورت استفاده از آبرسان و روغن های گیاهی به اثر بخشی این روش درمانی در سفت شدن پوست صورت یاری می نماید.

آفا؛ عرضه نماینده برترین دستگاه های درمانی برای جوانسازی پوست صورت

در این مقاله به آنالیز روش های سفت شدن پوست صورت و جوانسازی آن پرداختیم؛ روش های مختلفی مثل استفاده از دستگاه co2 فرکشنال، دستگاه جوانسازی پوست و لیزر هایفو دابلو گلد از موثرترین روش های درمانی سریع برای جوانسازی پوست به شمار می روند. همین طور استفاده از آبرسان، ویتامین هایی مثل ویتامین سی و ماساژ صورت از راهکارهای دیگر برطرف شل شدگی پوست صورت در طولانی مدت هستند.

اگر در پی روشی موثر برای درمان افتادگی پوست صورت هستید، سریع ترین روش های درمانی شامل استفاده از انواع دستگاه های جوانسازی مثل co2 فرکشنال است. تعداد جلسات درمانی بستگی به شدت شل بودن پوست صورت دارد؛ بااین حال مدت زمان طولانی برای نتیجه گرفتن از دستگا های جوانسازی پوست صرف نمی کنید.

دستگاه های جوانسازی پوست صورت آفا مثل co2 فرکشنال و هایفودابلوگلد برای کیلینیک های درمان پوستی در دسترس قرار دارند. اگر قصد تجهیز روش های درمانی کلینیک با استفاده از به روزترین ابزارهای جوانسازی پوست هستید با مشاوران فروشگاه آفتاب فروزان آریا تماس بگیرید.

منبع: یک پزشک

به "5 راه چاره طلایی و موثر برای سفت شدن پوست صورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 راه چاره طلایی و موثر برای سفت شدن پوست صورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید