دانشگر: یزدانی باید به جای جام جهانی به لیگ یک برود، با آینده این بازیکنان بازی نکنید

به گزارش وبلاگ بام شهر، محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال گفت با اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در این مقطع از فصل به سربازی، با آینده آنها بازی می گردد.

دانشگر: یزدانی باید به جای جام جهانی به لیگ یک برود، با آینده این بازیکنان بازی نکنید

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ بام شهر، محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال پس از رجحان یک بر صفر این تیم مقابل فجر سپاسی گفت: برد خیلی خوبی بود و از این بابت راضییم و آن را به طرفداران تقدیم می کنیم، اما خودمان راضی نیستیم، چون با دو بازیکن ما طوری برخورد می گردد که بد است.

وی اضافه کرد: همه فکر می نمایند سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نمی خواهند به خدمت بفرایند، چرا آنها هم می خواهند به سربازی بفرایند، اما نمی دانم فرق دو یا سه ماه چیست. خیلی از رسانه های ورزشی بالای دو هزار مطلب در این مورد زده اند و با روحیات این بازیکنان و طرفداران بازی می نمایند. من خودم در فجر سپاسی سرباز بودم و یزدانی و مرادمند هم به خدمت می فرایند، اما بین دو یا سه ماه اتفاقی رخ نمی دهد.

مدافع تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: سیاوش یزدانی بازیکن ملی پوش ماست و تیم ملی می خواهد به جام جهانی برود. این بازیکن اکنون 30 سالش است و این همه سال زحمت کشیده و کوشش نموده تا به اینجا برسد و به جام جهانی برود، حالا خیلی راحت می گویند سریع به سربازی برو. او از نظر روحی خراب می گردد و حالا دو یا سه ماه دیرتر، فرقی نمی کند. خواهش می کنم این کار را با تیم ما ننمایند، آنها دو بازیکن خوب ما هستند. ما بردیم، اما اصلاً راضی نیستم. حال و روز یزدانی و مرادمند را می بینم، خیلی نگران می شوم. آنها آینده دار هستند و فکر نمی کنم با دو سه ماه تخفیف، اتفاقی رخ بدهد.

دانشگر درباره اینکه با اعزام یزدانی و مرادمند به سربازی مسئولیت او هم سنگین تر می گردد، گفت: بحث مسئولیت من نیست. ما دوست داریم همه کنار هم باشیم و فقط خواهش می کنم اینقدر به این مسئله دامن نزنیم و بزرگش نکنیم. آینده این دو بازیکن، با همین دو سه ماه خراب می گردد، آنهم بازیکنی که باید چند ماه دیگر به جام جهانی برود، اما اکنون باید در تیم های لیگ دسته اولی بازی کند. از مجریان تلویزیونی هم که خیلی حرف می زنند یا نمک می ریزند، خواهش می کنم این کار را ننمایند، چون این بازیکنان خیلی زحمت کشیدند تا به اینجا برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دانشگر: یزدانی باید به جای جام جهانی به لیگ یک برود، با آینده این بازیکنان بازی نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگر: یزدانی باید به جای جام جهانی به لیگ یک برود، با آینده این بازیکنان بازی نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید