معماری و عمران

سازندگان Like a Dragon: بازسازی یاکوزا 3 در آینده عرضه خواهد شد

رئیس استودیوی Ryu Ga Gotoku، توسعه دهنده سری Like a Dragon یا همان یاکوزا، به تازگی بیان کرده که می خواهد یاکوزا کیوامی 3 (Yakuza Kiwami 3) را در آینده بسازد.

18 فروردین 1403

مراحل کناف کاری سقف چگونه است ؟

کناف سقف (کاذب) یک نوع پوشش داخلی است که برای زیبایی و تزیین سقف ها استفاده می گردد. این مواد برای ایجاد سقف هایی با طرح ها و طرح های مختلف به کار می روند و در داخل فضاهای مختلف مانند خانه ها، اداره ها، مراکز تجاری و مکان های عمومی استفاده می شوند. کناف معمولاً...

28 اسفند 1402

درباره کنترل قیمتها به ویژه بلیط هواپیما تذکرات جدی داده شده و دستگاه ها هم در حال کوشش هستند

ایرنا و ایسنا/ براساس اخبار منتشر گشته، درباره کنترل قیمتها به ویژه بلیط هواپیما تذکرات جدی داده شده و دستگاه ها هم در حال کوشش هستند.

16 اسفند 1402

در این روستا شاه باد می وزد نوروز بروید!

به گفته محلی ها نام شواز تغییر یافته شب باد یا شاه باد است. وجه تسمیه نام روستا به بادهای شدیدی که شبها در روستا می وزد برمی شود. به مرور زمان این نام عوض شد و به شواز تبدیل شد.

3 اسفند 1402

5 جاذبه تاریخی رم که باید ببینید

رم با جذب 35 میلیون توریست در سال 2023، بار دیگر توانست قدرت خود را در جذب توریست به نمایش بگذارد. کلیساها و بناهای قرون وسطایی، خرید مدرن با برندهای لوکس و فضای شهری زیبا، رم را به گزینه مجذوب کننده برای علاقه مندان به تاریخ و سفر تبدیل کرده است.

29 بهمن 1402

آنتن غول پیکر ناسا برای ماموریت در عمق صدها میلیون کیلومتری فضا

ناسا در اقدامی برای برقراری ارتباطات پرسرعت در ماموریت های فضایی عمیق در حال آزمایش یک آنتن هیبریدی غول پیکر است که می تواند سیگنال های رادیویی و لیزری را در صدها میلیون کیلومتر در اعماق فضا مدیریت کند.

23 بهمن 1402

هوش مصنوعی این زن را میلیاردر کرد

هوش مصنوعی باعث شده است تا لیسا سو ثروت هنگفتی را به دست آورد، اما او هنوز باید راه زیادی را برای رسیدن به ارزش خالص دارایی جن سون هوانگ، مدیرعامل انویدیا، طی کند.

22 بهمن 1402

بازسازی خانه بروجردی ها نیازمند اعتبارات بخش خصوصی است

ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، بازسازی خانه بروجردی ها نیازمند اعتبارات بخش خصوصی است.

5 بهمن 1402

استایل خیابانی چیست؛ 8 استایل خیابانی که باید امتحان کنید

استایل خیابانی نه تنها بر صنعت مد بلکه بر جنبش های اجتماعی تأثیرگذاری بالایی دارد و آن ها را متحول نموده است. این استایل در نقاط مختلف دنیا بسیار فرق دارد و اغلب در مراکز شهری بزرگ مانند نیویورک، پاریس، توکیو و لندن دیده می گردد. عناصر این رویکرد به عنوان...

4 بهمن 1402

سونی: بازسازی سایلنت هیل 2 و متال گیر سالید 3 در سال 2024 عرضه می شوند

بر اساس گزارش جدیدی که اخیرا به وسیله سونی (Sony) منتشر شده، بازسازی های متال گیر سالید 3 و سایلنت هیل 2 به وسیله کونامی (Konami) در امسال میلادی برای پلی استیشن 5 عرضه خواهند شد.

20 دی 1402

مانیتور گیمینگ تازه ال جی با رفرش ریت 480 هرتزی در CES 2024 رونمایی می گردد

ال جی در آستانه نمایشگاه CES 2024، از مانیتور جدیدی رونمایی نموده که با ویژگی های خیره کننده ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نمایشگر گیمینگ، مجهز به یک پنل 27 اینچی OLED است که از نرخ رفرش ریت شگفت انگیز 480 هرتزی پشتیبانی می نماید.

14 دی 1402

گلکسی S24 می آید تا رکورد S23 را بشکند!

زومیت نوشت: سامسونگ پیش بینی نموده است که گوشی های سری گلکسی S24 بسیار پرفروش تر از سری گلکسی S23 شوند.

8 دی 1402

در مرکز زمین چه چیزی پنهان شده است؟

بسیاری از لایه های زمین از دید پنهان هستند. اما اگر بتوانیم مرکز سیاره را به سمت دیگر حفاری کنیم، چه؟ با چه نیروها و دماهای شدیدی در اعماق سیاره روبرو خواهیم شد؟

26 آذر 1402

آشنایی با برترین هتل های پوکت

اگر به دنبال برترین هتل پوکت هستید، پس حتما تصمیم گرفته اید به این شهر ساحلی خیره کننده سفر کنید! با وجود سواحل دیدنی و زیبا، معماری منحصر به فرد، زندگی شبانه و فضای دلنشین پوکت، قطعا سفر لذت بخشی در انتظارتان خواهد بود. پوکت یکی از شهرهای ساحلی معروف...

11 آذر 1402

چینی ها عاشق این گوشی مقرون به صرفه شدند، عکس

زومیت نوشت: پیش فروش گوشی های سری رینو 11 اوپو در بازار چین تا 280 درصد بیشتر از نسل قبل بوده است.

5 آذر 1402

چگونه یک کودک 2 ساله را تربیت کنیم؟

حتی برترین والدین نیز با نحوه تربیت بچه ها نوپا مشکل دارند. این سوال که تربیت کودک 2 ساله چگونه است برای بسیاری از والدین یک سوال چالش برانگیز است. اجرای نظم و انضباط مؤثر یکی از سخت ترین و خسته نماینده ترین کارهایی است که والدین با بچه ها در هر سنی باید...

29 آبان 1402

استانداردسازی شبکه گاز فشار قوی و فشار ضعیف کاخ گلستان پس از سی سال

خبرگزاری مهر/ براساس اخبار منتشر گشته، استانداردسازی شبکه گاز فشار قوی و فشار ضعیف کاخ گلستان پس از سی سال صورت پذیرفت.

16 آبان 1402

ثروت فرعون اینجا مخفی شده است!

بهترین ها نوشت: باستان شناسان تعدادی مخزن را که پیش تر ثبت نشده بود؛ در هرم ساهورا، فرعون مصری، کشف نموده اند که ممکن است گنجینه هایی از فراعنه باستان را در خود جا داده باشد.

9 آبان 1402

ساعت هوشمند هایلو RT2 در مقابل میبرو X1؛ کدام را بخریم؟

در این مقاله به مقایسه دو ساعت هوشمند مالی و پرطرفدار از دو برند چینی هایلو و میبرو می پردازیم؛ هایلو RT2 در مقابل میبرو X1. دو ساعت هوشمندی که اگر چه قیمت آن ها در بازار گجت های هوشمند بسیار نزدیک به یک دیگر است، اما یک سری تفاوت های اساسی دارند که شاید دانستن...

27 شهریور 1402

تشنگی در سرزمین هزار چشمه

اهالی استان اعم از روستایی و شهرنشین یک صدا مطالبه آب دارند. منتظرند تا زیرساختی برای بازسازی شبکه فرسوده آبرسانی فراهم گردد و آب گیری سدها پایانی برای روزهای بی آبی باشد. در این گزارش پای صحبت بعضی از مردم استان نشستیم.

21 شهریور 1402
تعداد: (112)